MariaLicious

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 20 december 2009 20:43

Men liksom lite juligt måste man ju i alla fall ha..

Så detta är det enda pyntet denna jul...   

  

Av Maria - 20 december 2009 13:24

Jaha va händer idag då... vakna upp med värsta cola begäret..men så klart så hade varken pizzerian eller kiosken öppet... så fick lunket va utan... *storgråter*

Får väl vänta och köpa en till ikväll istället då... *suck*...  Somna i alla fall skit sent igår så man är rätt död idag... men det är man ju alltid på söndagar... fattar inte söndag drar ner en så himla mycket i humör och allt.. Ush hate it!!!


Nää man kanske skulle göra nå vettigt idag ... eller...  gjorde faktiskt lite igår kväll.. dammsög och städa toan.. inte illa det inte.. HeHe...

Föresten va ju iväg till en kompis igår Daniel och jag... va väl meningen att det skulle bli krogen... men jag hade inte på mig krogen skor direkt.. (snowboots).. så vi hoppade...

Men ush va det tog emot att dricka alkohol... ush ush... fattar inte hur man kan hålla på och dricka varenda helg som de flesta i min ålder gör... Gahhh det är ju as äckligt...  Helt sjukt festa järnet för 3 år sen liksom och nu har man nästan blitt nykterist.. HaHa.. snacka om att man börjar bli gammal...


Näää göra nå vettigt skulle jag jöööö.... ;)

Av Maria - 20 december 2009 00:41

  

Men ush ush säger matte... ush va vidrigt såna här ben ser ut..

 (oxknotan hon fick idag... )

Av Maria - 20 december 2009 00:36

Vi drog ju till Erikslund jag och D idag... och jisses vad folk det va ute... alltså det va bilköer som va mil långa... Jisses säger jag bara...

Men men vi kom fram till affärerna i alla fall... HeHe..

Handla inge speciellt utan blev bara en oxknota till Nova.. och lite alkohol och sen en dansande tomte som mormor ska få i julklapp... HiHi den va ju bara för söt när den dansade...dog av garv in i affärn... !!

Hade nog kunnat handlat mer men the money tog slut så va bara att tacka och åka hem...

Jaja så här såg jag ut idag i alla fall... Ciao*

  

Av Maria - 19 december 2009 11:59

och sen iväg och tippa V75... får hoppas det blir pengar idag... för nu är det rätt tomt i plånboken... *suck*

Tror det blir en sväng på erikslund med D oxå... men ja hörs när jag är tebax...

Bye bya*

Av Maria - 18 december 2009 20:00

Va ner på stan en sväng med Daniel... vi köpte lite julklappar och så klart hitta jag lite grejer till mig själv... HeHe...

Tex en väska för endast 15:- ... kan man ju bara inte tacka nej till *ler*... sen lite annat filmer och bh.. och sånt...

Alltid trevligt när man fyndar nå bra...   

  

Av Maria - 17 december 2009 17:20

Yesss klart det fanns kvar... så två as snygga träd fick följa med mig hem...

Kommer passa så himla bra i vårat nya sovrum...!!!!

Av Maria - 17 december 2009 13:20

Ohhh Daniel är hos sin farmor och klipper sig... och jag behöver till jysk nu... Hoppas verkligen han är klar snart... Ska dit och köpa två as snygga träd i krom om de inte är slut redan...

Så snyggt... jag döööör.... jag älskar verkligen allts som har med träd att göra..


Hoppas verkligen att de finns kvar... *love at first sight*

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards