MariaLicious

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 17 december 2009 11:08

ja det är väl som vanligt då... *suck*..

Hungrig är jag men jag har ingen anning om vad jag är sugen på... tänk va drygt det ska vara att komma på vad man ska äta varje dag...  man borde ha en egen kock... så vips så hade man god mat på bordet! Vore inte helt fel det inte...


Daniel va i alla fall iväg till banken idag och fixa det sista med lånet av nya lägenheten.. han fick ju rätt mycket av sin lägenhet så vi behöver ju inte låna mycket nu till den nya.. gött det!! Blir till om med 20 000:- över som vi kan shoppa lite nytt för.. lite möbler och tapeter kanske...

Ohh snacka om att jag längtar tills vi bor där... guuu känns som en evighet tills dess fast det dock inte är det.... *stress stress*


Jaha va ska man göra idag då... gå runt och titta på va man borde göra som vanligt eller... HaHa... näää fy f*n hjälp mig nån... !!


Av Maria - 16 december 2009 16:34

Min egna lilla snöängel...

  

Av Maria - 16 december 2009 16:15

Nu är det verkligen svinkallt ute vill jag lova... är så att snoret nästan fryser till is... brr brr*....

Våran bil ser verkligen ut som en frysbox nu HeHe... så undra vad vi ska äta idag... för vi lär ju inte kunna åka nånstans...  Gahhhh..

Blir kanske till att traska till affärn... eller så får man väl börja leta i frysen efter någe... Ush jobbigt läge ..


Jaja dax och göra nå nytta kanske.. eller NOT.. HaHa.. ush jag är så sjukt lat så jag kommer stressa sönder mitt hjärta efter jul om jag inte sätter fart...

Help Me...  

Av Maria - 16 december 2009 16:09

        4 av 5 filmisar

Såg den här igår kväll och den va riktigt bra.. en av det bästa jag

sett av Wallander..

Denna gång handlar det om att de måste ha fast i en person som

håller på med olika beställningsmord.. Spännande och riktigt bra

Den unga killen som spelar skurken i filmen är riktigt bra tror faktiskt

han kommer bli nå stort inom filmindustrin.. bra skådis..!!

Så den vetja..=)

  

Av Maria - 15 december 2009 22:41

  

Måste ju bara visa den absolut tuffaste t-shirten till bebisar jag någonsin har skådat...... Kolla bara...!!!

Grym va???!!

Är cheap monday tydligen... ja grymt cool är den i alla fall...   

Av Maria - 15 december 2009 22:38


Fick bli en Grek till kvällslunch för mig... just loooooove fetaost.. ;)

Inte så bra för figuren min... men vem orkar ställa sig vid spisen... HeHe... not me... !!!

  

Av Maria - 15 december 2009 13:14

att börja göra sig klar för att dra.... vi tänkte nämligen dra till ikea idag... käka lite och så... behöver även spana på nå ramar...

Sen efter det blir det loppis.. får hoppas man hittar nå fynd...

Jaja hörs när jag är tebax... seee ya*

Av Maria - 15 december 2009 13:07

Det va väl roligt hurra... "   

    

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards