MariaLicious

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 6 december 2009 17:22

Oh va jag hatar söndagar... finns det nån tråkigare dag... Nääää det finns det inte!!

Har massa att göra men får då inget gjort... eller rättare sagt så har jag nada lust till att göra nå..

Ohhh i hate söndag!


Men snart börjar ju TV.en i alla fall... Jaja hörs*

Av Maria - 5 december 2009 20:06

  

Fick den här av Busans husse idag för att jag är snäll och ställer upp och tar henne idag eftersom han skulle ut med jobbet på julbord...

Inte dumt det inte... ser framemot att se den...


Av Maria - 5 december 2009 19:14

Gahh va jag blev pang bom trött nu...   

Ja travet sög ju som vanligt... ohhh att man aldrig kan sätta en hel rad.. *suck*.. skulle verkligen behöva lite extra cash...


Drog ut på hälla med D idag... shoppa lite smått men inge märkvärdigt... vi va till kicks och sniffade på lite parfymer... skulle verkligen vilja ha nån ny men vet inte vilken... fanns några att välja på.. men shit va dyrt det ska vara då..!!

D köpte i alla fall den nya disel parfymen och den lukta faktiskt väldigt gott.. kanske nåt för Daniel... !!


Nej nu blir det promenix med vovvarna innan robinsson...

Av Maria - 4 december 2009 21:19

Semifinalen i Idol...!!

Jag kan bara säga shit shit shit va Erik gjorde ett kanon framträdande... OMG...

Lyssna och fucking njut... får ni inte gåshud är det nå fel på er ;)

Av Maria - 4 december 2009 18:09

  

HeHe fick hem det här spelet idag till Wii... och shit va skoj det va... grymt barnsligt men ack så skoj...  Men kunde även stalja bebisarna *ler*... sååå cute..!!

Kan ju säga att det är ett riktigt tjejspel så Daniel va ju inte så grymt sugen på och spela det direkt HeHe...

Ibland kan det va riktigt skoj och spela faktiskt... eller i alla fall när man hittar ett grymt spel att spela...    


Av Maria - 3 december 2009 19:33

Nu har jag beställt ytterliggare 100bilder gratis från fuji... kanon när de har sånt där erbjudande jööö...  kostar mig endast 29:- och det är portot..!

Tror Daniel oxå ska framkalla lite... så blir mycket kort... gäller och fixa nå snygga ramar så man kan få upp den på väggen i den nya lyan...


Näää nu ska jag sätta i gång med min mammas julklapp (fotoalbum med bilder på Tilly).... stress stress...

Sååå see ya*

Av Maria - 2 december 2009 19:07

Jag bara måste visa va jag fynda på loppis idag..

Helt nya miranda nallar för 20:-/st...  OMG där kan vi snacka om fynd  

Sedan hitta jag även ett sånt där dyrt glas från Lenardo serien.. 20:- för det med...  Helt sjukt va man kan hitta mycket skoj på loppis... !!

  

Av Maria - 2 december 2009 18:47

Då har man shoppat klart julklappar till Daniel då... blev en del.. så hoppas han blir glad.. =)

Gött att bli klar i tid... har bara några stycken kvar sen kan man relaxa...

Köpt en hel del julklappar till mig själv oxå HiHi... men vadå ibland måste man ju unna sig ... blev lite böcker, kläder och två spel faktiskt.. sååå God Jul Maria.. !!


Oh ja just ja shit va kallt det är ute... snacka om att vintern har kommit brrr* va ute på en långis med Nova på eftermiddan och snacka om att jag va som isbit när jag kom in... låren blodröda och fötterna som isbitar...

Så nu är det bara slita fram uggsen och långkalingar om man ska ut igen HeHe...

"Hej mitt vinterland nu är jag här.... tralla lalalla"

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards