MariaLicious

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 22 december 2009 19:26

Jepp för här ska det börja pluggas   ... HeHe... fick beskedet idag om att jag kom in.. så ska dit den 12.e för lite information och så.. och sen kör det väl i gång... Gahhh hur ska detta gå har ju inte pluggat sen 2004... och känner mig helt tom i huvudet... men men går nog bra...


Nää men ska faktiskt bli skoj... äntligen komma i gång med livet igen...!!

Av Maria - 22 december 2009 12:35

  

Kan man idag finna Daniels syster som veckans 20 åring...!

Jag har inte sett tidningen än men Daniel sa att det va en hel sida och plus interjuv.. inte dåligt det inte...  Och många bilder va det på nätet i alla fall.. och bra bilder dessutom... HeHe en annan skulle ju ha sett ut som en fågelskrämma om man ställt upp på nå sånt där... (skulle aldrig våga).. Men Jeanette fick riktigt bra bilder..   

Så kolla in henne på vlt vetja...   

Av Maria - 21 december 2009 21:55

  


Av Maria - 21 december 2009 21:33

Har tvättat hela kvällen nu... så nu ligger det bara 4 vita plagg i tvättkorgen.. skulle vilja tvätta det men jag har nada plats att hänga det så... får bli en tvätttid innan nyår oxå...  Så skönt att ha en tom tvättkorg...!!


Och nu är min lilla limpa hemma igen... gött.. saknar ju tokfian när hon är hos sin husse...

Nää dax och hämta sista lasset nu då...

Av Maria - 21 december 2009 17:03

Ush va jag hatar denna dag idag... allt är bara skit...  Osams med Daniel nu oxå bara för att han better sig som ett rövhål... Alltså vad är det med killar... kan de verkligen ingenting...  liksom står som ett frågetecken när man säger att kläderna ska vändas ut och in när de ska tvättas... Gahhh .. och så vänder han men drar inte genom ärmarna så de fastnar ju i tröjan... mmmm blir säkert bra tvättat då.... Ohhh idiot!!!


Oh får jag en son så ska han få lära sig allt... det ska verkligen inte daltas.. för då blir det en stackars flickvän som får göra allt och lära upp han som mamman egentligen skulle ha gjort...!!!! Ohhh jag är så sne...


Sen är jag även så trött på den här lägenheten .. allt är kaos ... och liksom ingen ide att börja ställa iordning nu när man snart ska flytta... men shit det känns ju som en evighet tills dess.. blir galen...!!!!!


Jaja jag vet att det är trist med negativitet.. men what a fuck ska jag göra då när allt är BAJS.....  måste få klaga... Ni får väl välja att blunda om det är jobbigt...

Näää tebax till spisen nu... såååå hungrig så jag döööööööör!!!!

Av Maria - 21 december 2009 14:51

Oh jag blir så sne... fick nyss reda på en grej..!! Gahhh jag hatar verkligen när folk inte kan va raka och säga/fråga en straight to the face... utan går då heldre och snackar med andra...

Fy f*n va dålig moral...  Vill man nåt så frågar man personen i fråga och inte andra... för då slutar det ju alltid med att det blir massa missförstånd och skitsnack...!!!


Vuxna människa liksom...eller ja ska väl vara det.. men verkar ju inte som det nu då... dåligt..!! Hatar när folk inte kan va ärliga och raka!!!

Fuck you bitches...  

Av Maria - 21 december 2009 12:41

What liksom...???  

Här får man se i folks bloggar att hon har dött... guu hon va ju inte gammal..

Ush va tråkigt ..tyckte verkligen hon va en riktigt bra skådis..

Hon va så äkta och naturlig på nå sätt...

R.I.P Brittan..  

  

Av Maria - 21 december 2009 12:32

Oh jag sitter och läser Foki´s blogg som just nu är i Thailand och har det gött... shit alltså..  man blir ju grymt avundsjuk vill jag lova...

Här sitter man i kalla gråa sverige och fryser och stressar inför jul... medans hon badar/solar och äter gött och bara relaxar... oh jag vill oxå resa..


Undra om man kanske skulle skippa nästa jul och dra ner hela december månad och komma hem efter nyår... och bara ha det gött i thailand under jul istället.... det vore grymt lockande vill jag lova... HeHe.. Kanske dax och börja spara...

Ska nog f*n göra det nåt år i alla fall... så dax och sluta shoppa så mycket och börja spara pengarna till en resa eller två..  ;)


Oh ja vill oxå va i thailand nu... näää ska väl slänga mig i duschen får väl blunda och låtsas att jag badar i havet eller nå... *suck*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards