MariaLicious

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Maria - 12 december 2009 21:59

Nu har jag gjort klart mitt halsband... (av örhängena jag köpte tidigare..) Slängde på allt på en guldkedja... och vips så fick jag mitt lilla eiffeltorn halsband.. HeHe... så enkelt och såååå mycket billigare...

Nu ska jag bara göra armband av det andra tornet... !!

Nå vad tycks...?! Avis eller vad   

  

Av Maria - 12 december 2009 19:36

  

Ja man är ju proffs på att tippa.. satte 6 rätt på V75 idag... men va händer då jooo det blir ingen utdelning... Gahhh

Liksom är det meningen att jag aldrig ska vinna pengar eller.. för så fort jag får in nå rätt så blir det alltid jackpott...  Liksom -Här grattis Maria sex,fem,sju rätt men inga pengar... men du vinner ju i alla fall äran... =)

Gahh fuck äran i need money... HeHe..

Men men... nästa lördag då gäller det.. då blir miljonerna mina... eller hur..NOT...


Jaja... snart dax och spana på Robinson... så hörs..ska fortsätta drick mitt kolsyrade vatten nu och sörja travet...

Av Maria - 12 december 2009 14:39

Daniel va hemma från jobbet idag så då passa vi på att dra på loppis på morgonen... Vid första stoppet hitta jag en super snygg skinpall men en annan kärring hann före så den blev inte min *suck*... den hade annars passat så bra i nya hallen...  så för mig blev det bara små små mjukisdjur som Tilly (mammas hund) ska få i julklapp..

Trist det är när man inte hittar nå pang fynd... men men ska nog dra dit på tisdag med... HeHe..


Nyss va vi ute med hundarna på en liten längre promenad i skogen... gött det är att va ute när man kommer in och känner att man fått riktig frisk luft... HeHe ..hur gammal lät jag inte där då... !

Men men gött va det...

Näää kanske skulle ta och hoppa i duschen..

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards