MariaLicious

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Maria - 17 december 2009 17:20

Yesss klart det fanns kvar... så två as snygga träd fick följa med mig hem...

Kommer passa så himla bra i vårat nya sovrum...!!!!

Av Maria - 17 december 2009 13:20

Ohhh Daniel är hos sin farmor och klipper sig... och jag behöver till jysk nu... Hoppas verkligen han är klar snart... Ska dit och köpa två as snygga träd i krom om de inte är slut redan...

Så snyggt... jag döööör.... jag älskar verkligen allts som har med träd att göra..


Hoppas verkligen att de finns kvar... *love at first sight*

  

Av Maria - 17 december 2009 11:08

ja det är väl som vanligt då... *suck*..

Hungrig är jag men jag har ingen anning om vad jag är sugen på... tänk va drygt det ska vara att komma på vad man ska äta varje dag...  man borde ha en egen kock... så vips så hade man god mat på bordet! Vore inte helt fel det inte...


Daniel va i alla fall iväg till banken idag och fixa det sista med lånet av nya lägenheten.. han fick ju rätt mycket av sin lägenhet så vi behöver ju inte låna mycket nu till den nya.. gött det!! Blir till om med 20 000:- över som vi kan shoppa lite nytt för.. lite möbler och tapeter kanske...

Ohh snacka om att jag längtar tills vi bor där... guuu känns som en evighet tills dess fast det dock inte är det.... *stress stress*


Jaha va ska man göra idag då... gå runt och titta på va man borde göra som vanligt eller... HaHa... näää fy f*n hjälp mig nån... !!


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards