MariaLicious

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Maria - 13 december 2009 23:58

Alltså herre gu... jag trodde verkligen inte detta va på riktigt först... men det är det... Jisses *asg*...

Nog för att jag kan bli sjukt arg... men detta slår nog allt... *asg*... men en sak jag undrar över när blir man så arg så man tar av sig kläderna och sticker upp en kontroll i röven.. *asg*...

HaHaHa.... jag döööööör ..kolla så fattar ni va jag menar!!!

Av Maria - 13 december 2009 15:04

Det är ju Lucia idag... ops*... Ja här är det inge fireri för fem öre... inte ens en pepparkaka eller lussekatt så långt ögat kan nå...

Men jaja man överlever väl ändå... får väl lussa och fika rejält nästa år istället HeHe...

Av Maria - 13 december 2009 14:52

Då har man sovit på bort hela söndagen nu då...  men vem bryr sig för söndagar är ändå så himla tråkiga...!!

Men Daniel är nog ett snepp värre än mig i alla fall.. eller rättare sagt tio snepp.. HaHa... han ligger som en död sill i soffan och det har han gjort sen kl 11:00 ... jisses han är så lat så det är inte sant...

Herre gu... hur ska detta gå med flytt och allt... det får ju verkligen inte bli samma trötta och tråkiga rutiner där... näää nu ska ett nytt liv levas...


Nähä dax och ta sig ut med monsterna då... ush ser lite små kallt ute..såå bara att pälsa på sig...

*Over and Out*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards