MariaLicious

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Maria - 7 december 2009 17:57

Har nyss fixat Novas klor... de växer ju som gräs så man får va noga med att klippa dem rätt ofta så inte den där pulpan hinner växa nå...

Men i alla fall gick bra och nu hörs det inget när hon går här hemma.. perfekt klippt med andra ord HeHe...

  


Av Maria - 7 december 2009 17:50

       4 av 4 filmisar

Såg den här igår kväll.. och shit va bra den är...

Riktigt spännande och ja kanon bra helt enkelt..

Jag tycker ju Noomi Rapace är urtuff i de här filmerna..shit vilken

brud.. sån grym attityd!

Den handlar om ett par mord som plötsligt händer när Lisbeth återvänder

hem till sverige och både hon och journalisten Micke blir indragna

i smörjan..

Så har ni inte sett den så se den... den är sjukt bra!

Måste ju bara se trean nu... HeHe


  

Av Maria - 7 december 2009 13:21

Mmm jag är grymt hungrig just nu men vet inte vad jag ska laga... är inte sugen på nå speciellt heller.. och visa maträtter kan jag inte ens tänka mig äta just nu.. ush ush... är lite små kinkig... HeHe... ja får se vad det blir Daniel kommer nog snart hem... får se vad han vill käka..


Fick en trevlig post idag i alla fall.. massa kort från fuji... shit va snabbt det gick.. tror jag beställde i torsdags eller nåt.. och idag va de här... Kanoners jööö!

Så nu har jag nog alla kort som jag ska ha till min mammas julklapp..(scarpbok av Tilly..hennes chihuahua) tror jag i alla fall...


Ush fryser gör jag oxå... näää nu får Daniel komma hem ..så vi kan äta nå gott nån gång... !

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards