MariaLicious

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Maria - 27 december 2009 18:37

Ja just ja såg ju nå ap vidrigt på nätet idag... va en video där två killar slår ihjäl en kille på riktigt...

Den använder hammar och skruvmejsel och torterar den stackars mannen...

Rena Eden Lake fast på riktigt... ni som sett eden lake förstår va jag menar...

Ush helt sjukt ..... kunde inte fatta att det va på riktigt så trodde inte på det först... och fråga mig inte hur jag hitta den där videon för det förstår jag inte ens själv.. helt sjukt va mycket sjuka videons det finns på nätet...och riktigt skrämmande att det är verkliga...!!


Men nåt jag verkligen undrar är över vad som driver folk till att va så hemska... helt utan anledning... Liksom vad är det för fel??... är det uppväxt eller är det ett allvarligt hjärnfel..?! Alltså jag kan bara inte förstå hur man göra nå sådant.. och sen oxå bara stå och garva när människan kämpar för att överleva...!!


Killarna sitter nu i fängelse för ett ex antal sådan här mord... och motivet till att mörda va för att bli rik på att göra snuff filmer (filmer där riktiga människor eller djur dör på riktigt)... Hallå liksom är det satans barn eller vad??

Hur kan en människa va så grym...??? Jag fattar inte det..  

Av Maria - 27 december 2009 18:33

Ja idag har man inte fått mycket gjort inte... har liksom sovit bort hela dagen!

Va bara upp och gav hundarna mat och en promenix och sen kröp jag ner igen... och vakna väl vid halv tre igen... shit alltså då är man trött!

Men inte så konstigt heller... jag o Daniel fastna nämligen framför mitt nya wii spel igår...(fick super mario av han i julklapp)... satt och spela till fyra på morgonen.. Helt sjukt men går inte att sluta så jäkla roligt..   


Så nu ska vi väl käka lite tacos som blev kvar från igår... mums*

Av Maria - 27 december 2009 18:30

Ja fick bli riktigt röda naglar nu när det är jul och allt... HeHe..

Riktigt fin röd färg tycker ja... med lite glitter i..

Depend nr 91 är färgen

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards