MariaLicious

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Maria - 26 december 2009 20:07

Idag fick det allt bli Tacos till middag... och jisses va gott det va..  

  

Av Maria - 26 december 2009 16:26

  

Den luktar såååå gott..

Rea rea idag... HeHe.. så jag och Daniel drog ut till hälla en snabbis... vi skulle ändå handla och byta parfymen jag fick av honom i julklapp..( han hade nämligen köpt fel britney parfym..) så då passa vi även på och titta runt lite i de andra affärerna med...

Hitta i alla fall en väska på kapphal som jag blev kär i så den fick lunket följa med hem... HeHe... älskar att shoppa...!

Hade nog hittat massa annat... men jag kunde inte riktigt spana när jag hade Daniel med mig... han gick nämligen och sucka och hade sig så va bara att gå in på maxi och börja handla mat istället...

Så drar nog ner på stan på måndag istället... och då själv så man får strosa bästa man vill..   

  

Av Maria - 26 december 2009 15:57

Vi va hem till Daniels föräldrar igår... för hans syster fyllde nämligen 20 =)

Så det va lite mat och fika där...

Vi gav henne ett armband med hennes namn och ålder på och sen ett presentkort på nelly... För hon gillar ju och shoppa så det passar ju bra.. HeHe..


Sen när vi kom hem så va Busan väldigt hängig plus att hon hade kissat inne .. så förstod att det va nå knas med henne... pluttan min...  sen resten av kvällen så spydde hon och hade svårt att kissa... Oh tyckte så synd om henne...

Ringde i alla fall vetrinären och fråga va det kunde va och vad vi skulle göra men vi fick svaret att avakta...

Och idag så verkar hon bättre faktiskt.. kunde kissa på morgon promenaden och så... och verkar inte alls lika hängig...

Så undra om hon bara hade blitt kall och va på väg att för urinvägsinfektion eller nåt... =/

Ja bara vänta och se... får hoppas det inte blir nå mer nu.. vill inte att lillskruttan ska bli sjuk...   


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards