MariaLicious

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 22 oktober 2010 20:47

Ideér för nästa fotosession har bara spruddlat idag, my good finns så mycket jag vill fota..

Fär se om det kanske blir en liten fotodag på söndag efter hundträffen

*hoppas*

Hade lite fotostund med hundarna idag men tyvärr blev de flesta bilderna suddiga *snyft*.. va lite fel inställdt på kameran + att suddigheten inte syntes först man la in korten på datorn... Jaja men fick till några stycken i alla fall men Shit alltså va jag älskar att foto it´s my big love   


  


Av Maria - 21 oktober 2010 22:50

Spana nyss på det efterlängtade avsnitt av lyxfällan.. ala Vanita HeHe.. Någon mer som kollade?!..

Ja vad ska man säga HeHe.. men jag kunde inte ens bli irriterad, för tjejen hade grym utstrålning och attityd.. Bara tragiskt att hon kasta bort sitt liv så som hon gjorde...

Men ja det går nog bra för henne bara hon lär sig hitta sig själv!


Annars hade det inte blitt mycket gjort idag inte, vart på möte, handlat och laga mat... ja det var väl allt .. not much liksom..


  


Av Maria - 20 oktober 2010 23:02

Bilderna från fotouppdraget vi gjorde

tidigare idag..

 

Två små små små syskon som försöker ta sig iland,

hur ska det gå?!

 

 

Ibland är det farligt att gå över vägen själv..

  

 

How to kill your little you..Mohahahha

  

       

Av Maria - 20 oktober 2010 22:17

Igårkväll spana jag på realityserien som de har börjat sända på svtplay, och shit va glatt överaskad jag blev, trodde det skulle handla om nå pundiga fjollor men ack va fel jag hade, serien handla om de skönaste brudarna jag sett på länge..

My good vilka sköna karaktärer, deras attityder och snack ja allt va helt klockrent..

Trodde faktiskt inte att det fanns sådana tjejer längre.. HeHe de är lite som Kenta och Stoffe förutom drogerna då.. sååå najs!!

Så kolla in Rebecca och Fiona på svt play... så bäst jag älskar dem!!


  

Av Maria - 20 oktober 2010 20:43

  

För någon timme sen drog jag och Daniel iväg hem till han syster Jeanette för att fota lite, tyvärr hann det bli lite för mörkt ute så bilderna blev inte riktigt som vi hade tänkte...

Men några blev okej, så slänger upp det sen när allt är klart!..

Riktigt skoj och hålla på med foto "uppdrag".. finns så mycket man kan hitta på.


Sen har jag även hunnit med och tvättat upp lite tvätt välbehövligt men tyvärr är inte korgen tom än *suck*...

Näää nu ska jag fortsätta och kolla klart på Bonde...  men slänger upp fotot om ett tag !!

Av Maria - 20 oktober 2010 12:46

Ja ush dagen började inte alls bra, så nu har jag sprängande huvudvärk *suck*... och inte nog med det, man tittar ut genom fönstret och vad får man se då jo snöflingar stora som en chihuahua (ja nu överdrev jag kanske lite dårå)..f*n kan man bli mer deprimerad eller..ush jag vill inte ha nå j*vla snö nu!!


Nää dax och göra nå vettigt, ska kolla upp lite viktiga saker idag.. så hörs!


  

Av Maria - 19 oktober 2010 22:11

Ska man skriva elaka och påhoppande kommentar så kan man väl åtminstone våga skriva ut sitt namn och en mail/blogg adress så man får en chans att svara.. men nej folk är för fega för att våga stå för vad de vräcker ur sig, och sedan blir jag så trött på att vissa verkar tro att det är okej att skriva och säga vad som helst om en person för att de har råkat läst ett eller två inlägg som inte faller personen i smaken.


Gillar man inte personen  eller vad man skriver i bloggen så har man ett val och det är att ge f*n i att läsa... men näää de ska läsas och sen ska det hackas!!

Så du anonyma person har jag bara en sak att säga till och det är att du kan gå och skaffa dig ett eget liv och sluta hacka på andras... För ingen är perfekt!!

Av Maria - 19 oktober 2010 22:05

Som jag berättade tidigare så vann jag ett presentkort på extrafilm och valde att ta en postertavla för det presentkortet, idag hämta jag ut den och den va riktigt fin faktiskt... så jag är nöjd över min vinst =)

Nu är bara frågan vart vi ska hänga den, tror det får bli i vardagsrummet eller så hallen.. ja vi får se vad vi hittar på.

  


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards