MariaLicious

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Fegt att vara anonym

Av Maria - 19 oktober 2010 22:11

Ska man skriva elaka och påhoppande kommentar så kan man väl åtminstone våga skriva ut sitt namn och en mail/blogg adress så man får en chans att svara.. men nej folk är för fega för att våga stå för vad de vräcker ur sig, och sedan blir jag så trött på att vissa verkar tro att det är okej att skriva och säga vad som helst om en person för att de har råkat läst ett eller två inlägg som inte faller personen i smaken.


Gillar man inte personen  eller vad man skriver i bloggen så har man ett val och det är att ge f*n i att läsa... men näää de ska läsas och sen ska det hackas!!

Så du anonyma person har jag bara en sak att säga till och det är att du kan gå och skaffa dig ett eget liv och sluta hacka på andras... För ingen är perfekt!!

 
 
Ewe

Ewe

19 oktober 2010 22:53

håller helt med och kolla gjärna in min blogg för jag är inte det minsta anonym:) haha^^

http://www.hatemylife.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ursula

20 oktober 2010 17:05

Varför skriver du en blogg om du inte tål att folk har åsikter kring det du skriver? Du har ju en frågelåda av enledning, att folk får ställa frågor men du kanske bara vill svara på frågor rörande dina djur eller dina armband?
Jag är inte anonym, jag anger ju mitt namn. Jag har ingen blogg eftersom jag, till skillnad från du, har ett heltidarbete som tar upp det mesta av min tid.
Jag antar att du bloggar för att du gillar att skriva om ditt liv och vill ha uppmärksamhet. Tag då bort möjligheterna för dina läsare att fråga och ta bort möjligheten till att kommentera eller skaffa en gammal dagbok med lås på (du hittar säkert en på ngn av dina loppisar) om du inte pallar med att jag och andra har lite åsikter kring det du skriver om.

Du har ju onekligen skrivit att du vill att de med pengar skall ge till dig som inte har pengar. Du gnäller konstant och du porträtterar ju dig själv som "stackars mig" hela tiden. Du verkar inte ha någon som helst ambition att arbeta utan du bara skyltar med att du har taskig ekonomi, samtidigt som du spelar på travet var och var tredje dag + att du "fyndar" för flera hundra i veckan. Jag kan faktiskt inte ha förståelse för sådant beteende och du får acceptera att jag som läser ställer en fråga till dig: Varför jobbar du inte? Om du inte kan jobba; varför shoppar du som du gör?


Det var inte meningen att vara elak som du skriver utan jag hade en åsikt om din blogg och som jag förstod det så var det välkommet att ställa frågor. Uppenbarligen så har du aldrig förstått "den som är med i leken, får leken tåla"

Maria

20 oktober 2010 21:27

Jag tål mycket väl att folk har åsikter och frågor men när man som du kommer med påhopp och snack som inte ens är sant jag då känner i alla fall jag att jag inte vill lägga någon energi på att svara.

För det första så känner du inte mig, blir så trött på personer som tror sig känna någon för att de råkar läsa den personens blogg.
En blogg är för mig en dagbok för att jag själv ska minnas va som händer från år till år och sen att det är människor som väljer att läsa det jag skriver är bara en bonus.

Haha så bara för att man har ett jobb så kan man inte ha en blogg.. omg det va nog det dummaste jag har hört!!
Och det verkar som att du har stört dig på att jag går på loppis, är det nå fel med det? där om någonstans kan man fynda bra grejer för en väldigt liten peng.
Shoppar för fler hundra i veckan..??? jaså det va mer än vad jag visste om, och för det andra hur vet du att det är jag som betalar??
Alltså ta reda på saker innan du slänger ur dig en massa skit..
Samma sak med travet.. du vet inte ett piss om vem som betalar det..!!

Och varför jag inte jobbar.. har du inte inget med att göra egentligen.
Men jag jobbar inte för att jag inte har något jobb, har nyss studerat klart och ja det är inte det lättaste att hitta ett arbete vill jag lova!!

Det är min blogg och här skriver jag om vad jag vill och bara för att man läser min blogg så vet man inte vem jag är!! Så sluta tro att du vet allt och känner mig!!
Och i fortsättning tycker ja du tar reda på fakta innan du kacklar ur dig en massa dynga som inte är sant.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 juli 2014 21:19

Idag fick det bli testning av den nya lekparken som de har byggt på Hamre... Den va helt underbar, det fanns allt där för alla åldrar... William tyckte det va jätte roligt... han sprang ut från bilen och börja leka direkt, roligt att se att han har...

Av Maria - 16 juli 2014 21:00

På sommaren ska det ätas glass... så när vi va och handla så påminde William rätt mycket om att vi skulle köpa glass.. HeHe tur man har med honom när man glömmer skriva lista... För attans om vi hade glömt glassen ;) Glass ska barn äta på sommaren ...

Av Maria - 16 juli 2014 20:45

På eftermiddan idag förvanlandes mina små pöjkar till små pigor här hemma... jag dog lite när jag såg hur söööööta de var med sin små sjalar på huvudet... HeHe nästan så jag funderade på att byta namn till Rosalinda på Alex *asg*...nää då men söööööt...

Av Maria - 14 juli 2014 22:20

Näää har vart dålig på att uppdatera här igen.. och jag har faktiskt saknat bloggen, för varje gång man köper nåt eller tar en bild på ungarna så tänker man oh det där vill man ju visa på bloggen, och nu har tankarna kommit så många ggr så nu var det...

Av Maria - 6 februari 2014 23:44


Vi ska ju börja fixa kontoret, så att det blir ett rum till Alex... och där inne planerar jag att ha en mys och läshörna till barnen..  Så just nu håller jag på och letar fina och speciella kuddar till hörnan.. kommer ju finnas vanliga med men li...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards