MariaLicious

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Maria - 5 oktober 2010 19:06

  

      Betyg 3/5 filmisar

Precious såg jag idag efter att jag hört mycket bra om den.

Filmen var bra och väldigt djup och verklighetstrogen.. det enda minus var att man hade lite svårt att höra vad huvudrollsinnehavaren sa, borde behövt svensk text men tyvärr fanns det ej..

Men i alla fall den handlar om en tjej som är 16 år och har vad man ska säga ett helvete hemma, hon är gravid för andra gången och hur ska det gå för Precious denna gång?!

Helt klart en sevärd film, men som sagt en djup film så ingen film man ska se om man är mera ute efter att se en komedi !!

Av Maria - 5 oktober 2010 18:58

Gillar ni nougat så ska ni verkligen inte missa denna mums bomben..

Sååå sjukt gott med vanlijglass... Oh to die for vill jag lova   

 

  

Av Maria - 5 oktober 2010 14:59

  

Detta kom han hem med idag och överaskade mig med   

  

Av Maria - 5 oktober 2010 13:03

Snart kommer älsklingen hem och jag funderar på om jag ska se en film eller inte..

Har egentligen en massa annat att göra men har inte riktigt lust till det idag...hum får se hur jag gör.

Idag får det bli fisk till lunch i alla fall, vi äter nämligen det alldeles för sällan här hemma och det märks huvudet fungerar inte så bra just nu HaHa, för lite fett till hjärnan liksom.. Näää men ska faktiskt bli gott med lite fishii fishii idag..

Nähä film va det ja...


  


Av Maria - 5 oktober 2010 12:42

  

Klickade nyss hem denna underbaringen HeHe... 

Det är lätt den sötaste klänningen jag har sett, föll för den på en gång.

Tänkte ha den på julafton med svarta leggings under, kan nog bli super fint om den nu passar mig *tokhåller tummarna*

Gillar du så skynda och klicka hem än du med(finns i rosa prickigt oxå), endast 149:- på H&M sale!!

Av Maria - 5 oktober 2010 03:41

Jag som tänkte testa och göra leopard naglar imorn, har nämligen alla färger hemma trodde jag i alla fall..

Men jag tror jag sålde mitt guld nagellack på loppisen... Gahhh man ska aldrig sälja eller kasta nåt en vacker dag behöver man skiten...!!

Så ja nu blir det inga leopard naglar här... inte imorn i alla fall... måste köpa NYTT guld nagellack.. Fuck va enoyinggggggg


Ville göra såna här jööö

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards