MariaLicious

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Maria - 19 oktober 2010 22:11

Ska man skriva elaka och påhoppande kommentar så kan man väl åtminstone våga skriva ut sitt namn och en mail/blogg adress så man får en chans att svara.. men nej folk är för fega för att våga stå för vad de vräcker ur sig, och sedan blir jag så trött på att vissa verkar tro att det är okej att skriva och säga vad som helst om en person för att de har råkat läst ett eller två inlägg som inte faller personen i smaken.


Gillar man inte personen  eller vad man skriver i bloggen så har man ett val och det är att ge f*n i att läsa... men näää de ska läsas och sen ska det hackas!!

Så du anonyma person har jag bara en sak att säga till och det är att du kan gå och skaffa dig ett eget liv och sluta hacka på andras... För ingen är perfekt!!

Av Maria - 19 oktober 2010 22:05

Som jag berättade tidigare så vann jag ett presentkort på extrafilm och valde att ta en postertavla för det presentkortet, idag hämta jag ut den och den va riktigt fin faktiskt... så jag är nöjd över min vinst =)

Nu är bara frågan vart vi ska hänga den, tror det får bli i vardagsrummet eller så hallen.. ja vi får se vad vi hittar på.

  


Av Maria - 19 oktober 2010 21:00

Har man en underbar pojkvän eller vad för när han kom hem från stockholm idag så överaskade han nämligen mig med en liten present... sååå fint..!

Fick denna underbaring som kommer bli så najs i jul att ha godis i.. !!

  


Av Maria - 19 oktober 2010 17:08

  

Av Maria - 19 oktober 2010 16:56

  

    Betyg 2/5 filmisar

Kollade klart på den här filmen idag och den var helt okej, lite av en jag har inget annat och spana på film om ni förstår vad jag mennar HeHe..

Filmen handlar om en kille som blir kär i en tjej som ja har lite svårt att binda sig, och man får följa deras 500 dagar tillsammans.

Så se den vetja, inte för att det är en kanon film utan för att Joseph Gordon Lewitt har huvudroll i denna film och det är en stor anledning till att spana på den tycker i alla fall jag =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards