MariaLicious

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Maria - 15 oktober 2010 21:09

  

        Betyg 4/5 filmisar

Såg den här filmen tidigare idag och den va riktigt bra, en av de

bästa jag sett på länge.

Filmen bygger på en sann historia och det gör filmen ännu bättre vill jag lova.

Nåt man blir när man ser på filmen är att man blir väldigt arg och lever sig in i filmen som om det händer här och nu.

Filmen handlar om en mamma vars barn helt plötsligt försvinner, och man får följa hennes kamp om letande efter sin son.

Se den här filmen, den är riktigt bra och Angelina Joline är riktigt bra i sin roll i denna film brukar faktiskt inte gilla henne annars.

Av Maria - 15 oktober 2010 20:57

För någon timme sen blev jag och älsklingen bjudna på mat av älsklingens föräldrar, blev kycklingen och bambuskott för min del... Mums säger jag bara!!

..Nu är det idol för hela slanten ..

  

Av Maria - 15 oktober 2010 00:45

  

Har vart sugen på dessa ett bra tag och idag slog jag äntligen till..

Är de inte underbara så säg..?!

Salt och pepparkar är de för er som inte kan se det... vill du oxå ha dessa så finner du dem på lagerhause för endast 49:-.

Av Maria - 15 oktober 2010 00:30

Fick ett uppdrag av min svärmor idag, eller rättare sagt hon fråga om jag kunde hjälpa henne med en sak.. och visst kunde jag det.

Hon behövde ett tackkort att ge sitt gamla jobb, så jag och Daniel drog iväg till panduro och handla en massa till pysslingen av kortet..

Jag hade aldrig gjort scrapbooking förut, så det stod rätt stil i huvudet först vad jag skulle göra och hur jag skulle få  allt och se snyggt ut...

Men i alla fall till slut fick jag äntligen till nåt, och svärmor blev nöjd, det va endå huvudsaken .. HeHe..

Men ja inte så dåligt för att va första gången va?!

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards