MariaLicious

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 28 oktober 2010 14:30

Idag drog jag och D iväg till Hööks och köpte regnoveraller till hundarna, de sålde nämligen ut dem för bara 90:-/st och det är ett riktigt billigt pris vill jag lova!!

Så fick blir en klarröd i storlek 50 till Busan och en vinröd i storlek 80 till Nova..

Tyvärr hade hundarna lite svårt att gå i dem, de är inte vana med långaben på kläderna... men det går som sagt och vika upp benen lite så då ska det nog gå bättre =)

Titta va fina de är   

  

  

  

Av Maria - 26 oktober 2010 23:31

Herre gu jag sov till 15,17 idag... HaHa

Men jag var inte ensam om det.. lilla

limpan gjorde mig sällskap =)

 

  

Av Maria - 25 oktober 2010 22:06

  

Man kan inget annat än älska Maria Montazami, hur underbar

personlighet får man ha som människa *ler*...

 Så äkta!!

Av Maria - 25 oktober 2010 20:25

Idag var jag ner på stan och möta min underbara vän Mickan för en fika .. va trevligt värre, va ju ett tag sen vi sågs nu igen... känns som man liksom inte hinner med tiden går lite för fort, tänk snart är det ju nytt år igen jööö..!!

Sen efter fikat tassade jag iväg till vuxenutbildning och snacka om mitt betyg och lite annat... kändes bra när jag gick därifrån i alla fall, fick liksom lite mer kött på benen HeHe...


Nej nu ska jag spana klart på ullared...!!

Av Maria - 25 oktober 2010 20:14

Va in på en blogg nyss och i bloggar finns det oftast reklam som rullar som ni kanske har sett, och i just denna reklam dyker en vän till mig upp... Riktigt häftigt må jag säga.. HeHe

Och grymt snygga bilder var det oxå..!!

Såå keep up the god work Louise   

(Ville bara halvskryta sådär... HiHi)

  

Av Maria - 24 oktober 2010 00:59

Idag har man fått så många svar och förklaring, så nu ser jag på framtiden med hopp =)

Älskar dig Daniel   

  

Av Maria - 23 oktober 2010 01:02

Guu jag är så arg så jag kokar, har nämligen nyligen kollat på uppdrag granskning med avsnittet De förlorade barnen..

Och vad ska man säga, gu finns inga ord för hur fel allt har gått till, alltså va f*n sitter det för j*vla (ursäkta språket) inkompententa socialsekretare i Marks kommun...???

De sliter upp två barn från deras tryggaste plats, ett familjehem som de har vart i hela sin uppväxt (4år) och kastas in i ett nytt jourhem och placering hos deras biologiska mamma som har ett nytt barn med en fängelsekund (som avtjänar sitt 8.e straff)... är det ett tryggt hem och en trygg familj??!!

Alltså jag trodde man var tvungen att vara utbildad innan man fick arbete som socialsekreterare med tydligen behöver man noll kompentens för att få arbeta som det i Marks kommun...


Barnen går tillbaka i utvecklingstadium, blir oroliga, kissar på sig, får det dåligt på dagis när de tvingas vara med sin bilogiska mamma... men då skyller de på att det är familjehemmets mamma som gjort ett dåligt jobb... för att de inte är trygga barn...

Men herre gu hur ska barn kunna bli trygga när de tvingas in i en miljö som gör dem sämre..!!

Alltså jag är så arg, vem har rätt att skada de här två barnen, de kommer får menn för resten av sina liv. Men ingen bryr sig förutom de människorna vars barnen togs bort ifrån..!!

Utbildade människor som sitter och tar beslut men som gör mer skada än vad det var från början, är det sådana människor man ska lita på?


Gu jag hoppas av hela mitt hjärta att dessa två barn inte är helt trasiga och att de som tar beslut vaknar till liv och erkänner sina fel och gör allt för att ställa saker till rätta och att barnen återkommer till sitt trygga familjehem där de aldrig skulle behövt lämna från första början!!

För tro mig jag vet hur de är att va ett trasigt barn och vad det gör för skada resten av ens liv och det är nåt jag inte önskar någon!!!  


Se avsnittet här


Av Maria - 22 oktober 2010 21:19

Och vad ska man säga mer än att Minnah fucking ägde ikväll...

 My good vilken comeback!!

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards