MariaLicious

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 3 oktober 2010 18:51

  

       

Betyg: 4/5 filmisar

Såg The road igår och den va helt klart sevärd, så har du inte sett

 den ta och se den.

Den va lite halv tung och emellanåt fick man lite smått

panik och ville inte se nå mer HeHe..

 Film handlar om en naturkatastrof och en fars och hans sons

kamp om att överleva.

Ta med er lite toapapper innan ni startar filmen

 får tårar kommer rinna jag lovar!

Av Maria - 3 oktober 2010 15:53

Vart en timmes lek på Kungsbyn idag, men tyvärr deltog bara 4 hundar sammanlagt.. va lite synd men Nova hade nog lite skoj ändå..

Tyvärr har hon blitt lite "tråkigare" hon leker inte alls lika mycket med de andra hundarna och sen håller hon sig rätt nära mig och Daniel och det hände nästan aldrig innan sommaren... Kanske tjejen min har blitt vuxen HeHe...

Pix from today

  

   

   

    

Av Maria - 3 oktober 2010 12:08

Nää dax och göra sig klar så att man är redo för om en timme ska vi vara ute på Kungsbyn med Nova, för där bankas det nämligen hundträff igen =)

Roligt för Nova och få springa av sig lite, bara hoppas på att regnet inte tittar fram, men tyvärr har vi oftast otur med vädret så fort vi har träff på en

 söndag *suck*

Och tyvärr kan inte Busan hänga på, den damen löper tydligen än... ush börjar faktiskt bli orolig att det skulle vara nå knas med löperiet... =/


Näää duschen va det ja... Hörs*

Av Maria - 2 oktober 2010 18:15

Fick bli en kebabtallrik från la perla.. gött va det i alla fall.

 

  

Av Maria - 2 oktober 2010 15:35

Nu ska vi dra och köpa mat, men vad det blir har vi inte riktigt bestämt oss för än...

Blir troligtvis nå skräpmat, men vadå det är lördag så då får man faktiskt unna sig lite onyttigheter =)

  

 

Av Maria - 2 oktober 2010 15:22

Blev en av de utvalda till att vinna veckans blogg hos Lilija   

Så om ni gillar mig så gå in här och rösta på mig i hennes blogg..(rösningen sitter i högerspalten)

HeHe en riktig rolig lördags överaskning ... att jag någon gång har turen att bli utvald..!!!

Tack på förhand... *ler*

Av Maria - 1 oktober 2010 23:38

  

Depend nr19 fick pryda mina naglar idag

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards