MariaLicious

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Maria - 13 oktober 2010 18:25

  

      Betyg 3/5 filmisar

Såg den här filmen för en stund sen och den va riktigt bra faktiskt.

Helt klart sevärd.

Filmen är en riktigt nagelbitare, man vill bara veta vad som ska hända här näst..

Det är en skräckfilm, men jag tycker inte den va så speciellt läskig visst hoppa man till ett par ggr men den va lite mer psykologisk än just skräck.

Filmen handlar om en socialarbetare som kommer över ett fall där en flicka blir illabehandlad i en familj, men va händer i flickans familj egentligen?!..

Så se den vetja om du vill se en bra film =)

Av Maria - 13 oktober 2010 12:45

Idag är det redan onsdag, och min dag är fylld med en massa tråkgöra *suck*

Har snart tvättat klart en maskin men ska hinna med två eller tre efter den har jag tänkt.. om det nu finns plats och hänga allt då..

Sen har jag faktiskt tänkt att jag ska fixa min garderob, den är faktiskt helt upp o ner och man kommer inte riktigt in i den om jag ska va ärlig!!


Snart ska jag iväg med Daniel och köpa mat, får allt bli hamburgare idag.. HeHe.. vi har vart så duktiga och lagat mat nu flera dagar i rad så nu kan vi allt unna oss nåt.. blir till att hoppa in på ÖB oxå, måste lagra upp bajspåse förådet..

Näää nu ska jag hänga upp tvätten innan jag drar...

See ya!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards