MariaLicious

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Maria - 11 oktober 2010 23:24

Det är väl inte många som har kunnat undgå vad som har hänt tidigare idag, nämligen att en ung kille tog sitt liv framför en webbcamera.. här i sverige!

Här kan ni läsa om det i aftonbladet


Och något som gör mig så oerhört upprörd och arg är hur människor som pratar med honom och sitter och bevittnar det hela better sig, är folk så j*vla dumma så de inte fattar vilken skada det kan göra när de sitter och gömmer sig bakom en skärm och skriver kommentar som -Du kommer aldrig våga, du är för feg osv

Hur sjuka får folk bli...  klart en kille/tjej som mår dåligt blir oerhört puschade att göra det ännu mer när det finns folk som sitter och hejar på!!!

Och sen när de som suttit och hejat på väl får se vad de suttit och hejat fram ja då sticker de som rädda musar och sitter förmodligen och skakar framför skärmen...

Ja va hände då med kaxigheten... kunde du inte stå för vad du sagt då helt plötsligt.??!!

Era fegaj*vlar... Såg en sjuk kommentar som någon hade skrivit efter allt hade hänt... -Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!!

Jag bara undrar hur ser en sådana människa ut som skriver något sådant.. det enda jag kan säga till den personen är att kom och säg det till mig personligen så får vi se om du skrattar lika mycket efter det...!!


Mår illa när jag tänker på hur kalla och elaka människor det finns där ute...  internetvärlden är verkligen kall och stenhård... och det värsta är att det finns folk som kan säga och göra vad de vill utan att behöva visa sig och stå för konsekvenserna som kan komma av det...!!


Är så oerhört tragiskt att det ska behöva gå så här långt för en person som det gick för den här killen..

En jätte fin kille som säkert hade kunnat lyckas bra i livet med rätt hjälp..!!

R.I.P Markus

  



Av Maria - 11 oktober 2010 17:45

  

      Betyg 3/5 filmisar

Vi såg äntligen den här filmen igår kväll.. och den va inte riktigt som

jag hade föreställdt mig. Men den va bra helt klart en film

som är värd att se. Lite halv hemskt emellanåt dock.

Filmen handlar om Jamal som är med i pogrammet vem vill bli miljonär, och man får följa hans väg genom frågorna, vad som har gjort att han kan vissa svar.

Se den bara för den är faktiskt bra!

Av Maria - 11 oktober 2010 12:50

För drygt ett år sen vann jag ett presentkort på extrafilm på 300:-, för det fick jag välja en postertavla, fotobok eller en fotoalmenacka.

Nu i dagarna går presentkortet ut så jag passa så klart på att handla upp mitt presentkort.

Jag valde en postertavla med ett svartvit foto av Daniel och mig... tror den kommer bli riktigt najs...

Bara hoppas att det var bra skärpa på fotot... om inte då blir jag ledsen i ögat..bara vänta och se.. om en vecka skulle jag få det nämligen..


...Detta fotot blev det...

  

Av Maria - 11 oktober 2010 12:41

  

Denna ljusgråa underbaring från h&m är påväg hem till mig, kunde bara inte låta bli va nämligen och klämde på den i affären och va ska jag säga mer än att jag blev kär.. fodret som är av pile känns som den mjukaste

 nallebjörnen..så mys mys..*love*

Så denna kommer lätt bli en favorit i höst och vinter mörkret...

Beställ en ni med.. =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards