MariaLicious

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 4 september 2009 16:13

***** 3 av 5 stjärnor

Såg den här läbbiga filmen för någon dag sen... Va helt okej...och visst

hoppa man till och gömde sig bakom kudden ett antal ggr... HeHe..

Va en spännande handling... så det hände ju saker hela tiden

Handlar om en tjej vid namn Anna som kommer tillbaka hem

efter en tid hos psyk...där hon fått tillbringat efter traumat av mammans bortgång... Och när hon sedan anländer hem börja

det hända massa saker..!!

Se den... den är väl värd att spana på... !! Men glöm ej kudden ;)

Av Maria - 2 september 2009 22:49

har man sökt till pluggeri igen då.. HeHe... Va ju faktiskt 5 år sen jag plugga så får se hur detta går...

Hoppas jag får svar så fort som möjligt så jag redan kan börja i oktober...

Fick rätt mycket gjort idag och det känns skönt...

I helgen kommer vi hålla på och städa ur Daniels lägenhet och piffa upp den lite inför visning och så...

Så nu är det verkligen mycket på g känner jag... Men gött oxå att det äntligen händer nåt... har ju som sagt stått stilla i mitt liv i ja typ 2 år i alla fall... *suck*... så nu är det dax med förändring ... !!

Ska även försöka få ut lite annonser denna vecka på olika prylar som jag ska sälja... är lite tajt med pengar och liksom varför spara på saker man inte har nån användning för ... såååå onödigt... !!


Näää nu blir det nog en film eller nåt... är bra sugen på att börja kolla om serien svenska hjärtan... HeHe sån klassiker...!!


Av Maria - 1 september 2009 13:35

på mailen om utbilning.... va lite att göra innan jag kan söka... så idag blir det full fart så allt är klart tills imorn när jag ska iväg och söka utbildning...

Hoppas hoppas jag blir antagen bara... annars vette f*n va jag ska börja göra *orolig*....


Att göra idag:

  • Leta fram alla gamla betyg
  • Kolla upp saker om utbildningen
  • Skriva personligt brev om hur jag vill plugga

Ja ni ser det är mycket nu... HeHe... Bara sätta fart.. men först ska jag nog äta innan jag svimmar av hunger...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards