MariaLicious

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 19 september 2009 00:09

arg så jag skakar när man får läsa sånt här Gråter ... Vem f*n kan göra nå sånt...???

Är det nåt jag hatar så är det när folk är elaka mot djur...!!

Den som har gjort det här borde inte få leva längre helt enkelt...!

Kan inte fatta att det kan finns människor som kan göra nå sådant!!!

Av Maria - 18 september 2009 21:02

  

Jag har verkligen fått "pippi" på gelebjörnar.. Tungan ute

Förut hata jag dem... men nu blir det nästan alltid en påse eller två när

vi handlar på maxi... sååå gött ju.. HiHi

Av Maria - 18 september 2009 12:39

Då va Daniels lägenhet såld... shit va gött.. det trodde man verkligen inte när det bara kom två st på visningen... men ja de va ju intresserade som tur va...

Vi ska ner på stan ikväll och skriva kontrakt.. så ja nu är det väl bara att börja rensa ur hans lägenhet... så killen som köpt den kan flytta in så fort så möjligt...!!

Nu gäller det bara att vi har samma tur att hitta en bostad... vi ska väl och kolla på en på måndag... så bara hålla tummarna att resten går lika fort nu.. HeHe...

Är nog dax att jag börjar rensa och packa här hemma med... för man vet aldrig när det slår till och så står man där och har en miljon grejer att göra... Gahhh gäller att va bered!!

Men skoj att han fick den såld... och för bra pris desstutomGuld i mun

Av Maria - 17 september 2009 14:45

***** 1 av 5 stjärnor

Såg denna film nyss och ja jag vet inte vad jag ska säga... trodde faktiskt att den skulle

vara okej eftersom den har fått så bra betyg överallt..

Men näää den va verkligen kass... konstig handling och dåliga skådisar osv..

Filmen handlar i alla fall om 4 ungdomar som ska ut på en tripp ... men de hinner inte så långt på

sin semester innan de får kämpa för att överleva..

Jaja verkligen ingen film jag rekomenderar... men om ni skulle titta på den.. så förbered

er på att bli förbannande på den blåsta blonda tjejen.. ja till slut önskar man t.o.m att hon ska dö.. HeHe..!



  

Av Maria - 17 september 2009 14:30

jag är fuji... fick korten idag..men gissa hur många jo 6 st av 130 bilder... Gahhhh blev så arg så jag började nästan gråta...

Hade tydligen missuppfattat med att man ska trycka kopia på alla kort... så jag skrev bara i på dem jag ville ha ett extra på... men liksom va f*n sånt ska väl stå... Är ju inte direkt självklart att fatta!!!

Så nu får jag punga ut med 29:- för 6st kort ... kul kul NOT...

Men har i alla fall skrivit ett klagomail ... så får hoppas de tar bort de där 29:- på nästa order... *suck*... tänk att det alltid ska hålla på och jävlas för mig...

Nu kommer det ju bli dyrt för mig endå.. eftersom det blev såhär... annars skulle jag ju bara behöve betal 58:- för 200st kort...

Gahhh va irriterande...!!!Skrikandes

Asg

Av Maria - 16 september 2009 18:15

  

Jag måste ha den "blondaste" killen i hela världen... HaHa... trodde inte det va sant alltså...

Ni vet när man ska moppa golvet så spolar man ju inte med fullt tryck med duschslangen i mopphinken för då blir det ju så himla skummigt....

Men gissa vad Daniel gör... häller i en hel kork i mopphinken... sätter på full sprutt på duschslangen och pang det bara sprutar ju skum...  HaHa... och gissa vad jag får för svar när jag frågar va han sysslar med... HaHa...

Jo ... - ja men det ska va såhär... alltså mer skum än vatten... det är ju lite som kolsyra vettu... försvinner efter ett tag..!! HaHa.. jag trodde jag skulle dö av garv...

Liksom hallå vart han född igår eller... Flört

Av Maria - 16 september 2009 13:52

äntligen fått arslet ur vagnen och framkallat lite kort.. eller lite och lite över 200 HeHe...och då har jag inte ens tatt alla jag ville... !!

Är ju bäst att passa på när man får 100 bilder gratis på fuji liksom... och bra bilder blir det med för att vi har framkallat därifrån förut och det blev kanon...

Hoppas att de kommer hinna komma innan veckan är slut... ska nämligen fixa ett fotoalbum med bilder på Tilly till min mamma som en sen födelsedagspresent(hon fyllde 12 aug).. hade jag tänkt... eftersom hon inte har en enda bild på lillskruttan... !!


Och ja vi fick inte lägenheten fast vi höjde till 105... han ville helt enkelt inte sälja till oss.. idiot!!... så vi tror att det va nån kompis till han som la budet på 90... annars är han ju bara dum liksom!!

Jaja bara börja leta efter någon annan... finns några intressanta... men tyvärr lite högre hyra då... Obestämd..

Ohhh irriterande ... för den där lägenheten hade verkligen vart perfekt... men näää näää har man otur jämnt så har man... *suck*


Väntar på att Daniel ska komma hem så vi kan dra till hans lägenhet och fixa det sista... för imorn är det visningGuld i mun

Av Maria - 15 september 2009 17:36

Guuu jag har någon världens pruttigaste hund (Busan..) HaHa...

När vi va ute och gick i skogen idag så kom det en ung kille och sprang ..och som tur var så hann han springa förbi oss innan Busan la av en bomb HeHe...

Guuu så pinsamt... tänk om han hade vart bakom precis när hon prutta då hade ju trott att det va jag... för det lät ju så högt liksom... HaHa...

Shit alltså får nog ta och stoppa i kork i röven på henne nästa promenad...Skrattande Vill ju inte att folk ska tro att det är jag som släpper av en brakare när jag går... Skäms

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards