MariaLicious

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Maria - 13 september 2009 22:08

va jag har städat och fixat idag... men nu är det snart klart...

Vi fick även hjälp av Daniels föräldrar idag ...alltså med att fixa iordning Daniels lägenhet inför visningen som är på torsdag...

Ska fixa bilder när allt är klart så får ni se hur det ser ut...!!

Höll på precis hela dagen så missade ju så klart nya avsnitt av One Tree Hill... ohhh så typsikt... men tror det går i repris imorn så är väl bara att ta sig upp och spana på det... För missa det kan man ej.. Flört



Näää back to TV.en ... spanar på nya svenska serien på 4:an... men vette f*n va jag tycker om den... tycker huvudrolls skådisarna är bra b... känns lite dubbat liksom... men jaja finns ju inge vettigare att spana på i alla fall så...


Av Maria - 13 september 2009 01:14

***** 4 av 5 stjärnor

Såg den här filmen nyss... oh shit va bra den va...eller va den kanske

super bra för att man drunkna av dregel när man såg Zac... HaHa..

Jisses känner mig som en fjortis nu.. men hallå shit killen är ju het.. och han är ju faktiskt

inte så mycket yngre än mig bara 5 år HiHi...

Men i alla fall filmen handlar om en man som ångra sina val han gjorde när han va sjutton... men helt plötsligt får han en ny chans... han blir sjutton igen..  osv.. Filmen är lite som Big ni vet den med Tom Hanks

fast bakvänd då... !!

Se den vetja... den är bra.. rolig och romantisk... Och tjejer glöm ej dregel koppen... ;)

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards