MariaLicious

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 22 september 2009 17:02

  

Frukt

Japp helt underbart... är verkligen inne i en frukt mani nu... mycket godare än godis just nu

i alla fall.. för godisråtta som jag är så kommer det ju inte vara länge..

Men i alla fall frukt is the shit today...

 

**************************************************



  

Onödigt stora handdukar

Ja va ska det va bra för... herre gu man vill ju kunna torka sig ordentligt inte kvävas

av all frotte...  Ush hatar verkligen när handduken är större än ja typ badlakan eller

mer.....Gahh det ska va lagom size punkt slut...!!

Av Maria - 22 september 2009 16:58

tänkte börja med nå nytt här i bloggen... nämligen en dagens yes och en dagens no...!!

Så kommer släng upp ett inlägg varje dag med det jag gillar idag och inte gillar idag.. som ja ni förstod säkert det med yes och no... men va f*n bättre att förklara en gång för mycket en gång för lite HeHe...

Jaja slänger upp ett sånt inlägg efter detta... så snart blir det premiär HaHa...


Kolla föresten på Twilight idag för typ 1000ggr... men what a fuck den är ju bääääääst så Kyss

Av Maria - 21 september 2009 19:22

  

har ju inte mer en ett par jeans som jag kan använda.. så va bara tvungen att köpa nya... Hitta ett par billiga på Nelly rean... nämligen dessa ...

Fick hem dem idag redan... snacka om att det är snabba på att skicka ordrar där...  men i alla fall.. de va helt okej och blir nog att jag behåller dem...

Fick dem ju även för rena fynd priset... de kostade ju 599:- från början... och nu 299:- men jag fick dem ännu billigare än så för jag hade nåt som heter nelly pengar på kontot.... HeHe...så fick dem för endast 100:- ..det är vad jag kallar fynd!!

Av Maria - 20 september 2009 23:51

ska nämligen upp rätt tidigt imorn.. ska nämligen ta hand om min mammas chihuahua medans hon är och jobbar... Ska göra det hela veckan.. så får se hur detta kommer gå...  hon är ju nämligen lite bitchig den där damen.. HeHe.. tur hon är liten i alla fall...

Äh men det går säkert bra.. hon brukar gilla att va hos mig..!!... jobbigt bara att hon kommer så tidigt.. före kl 07... Gahhh vill ju sova... Obestämd... så får snart bli sängdax...

Men hörs imorn...


Av Maria - 20 september 2009 18:43

Oh jag vet att man inte ska irrietera sig över saker man inte har med att göra... men detta går bara inte att strunta i...

Är en familj här i området som har noll koll på sin pojke på 5 år... han får göra precis vad han vill och härja runt...

Varje dag står antingen hans mamma eller syskon och skriker hans namn så de blir blåa ansiktet.... Sååå irriterande...

Alltså visa ska ju bara inte barn... i alla fall inte såna som inte vet hur man ska uppfostra sin unge..!!

För någon vecka sen kom jag på lilla killen och hans kompis med att stå och kasta sten på en försvarslös hare... hallå... snacka om att jag blev arg och jag har då aldrig sett ungarna springa så fort som de gjorde efter jag sagt åt dem... jädra ungar!! Men det är så typiskt ... barn som inte fått nån uppfostran och får göra som de vill ja de har ju inga problem med att vara elak mot djur eller ja andra människor...!!


Som nu när jag va ute med hundarna så möts jag av en skrikande syster som inte vet vart han håller hus.. möter då mamman och en annan syter plus ungen en bit längre bort... alla går och skriker... och han stormar in i trappuppgång.. och jag hör mamman be om hjälp av sina döttrar att försöka ta med han hem... Hallå... ??? vem är mamman ... Herre gu är väl bara att ta ungen under armen och ta hem han... och better han sig som en idiot är det väl bara att ge han ett val... och sen in på hans rum...

Jisses... har de aldrig hört talas om uppfostran...!!!

Man kan ju inte låta en 5 åring bestämma hur som helst heller.. för hur f*n ska det sluta när han är tonåring.... Good luck till att säga till han vanligt rätt och fel då... HaHa...


Ja herre gu... borde nästan av körkort på att skaffa barn för visa!!

Kunde bara inte va tyst Foten i munnen

Av Maria - 20 september 2009 16:21

Japp blev att jag slängde ihop en kladdkaka lite snabbt... har ju nada godis hemma..(och inte för att det skulle skada om jag inte åt nåt sånt...) och det går ju inte för sig... måste ha nå söööööött... !!

Så fick bli en kladdkaka..!!


Idag är det söndag igen.. tycker verkligen veckan har gott sjukt fort... hinner ju knappt med *suck*

Hatar ju oxå söndagar vanligtsvis eftersom jag tycker de är så meningslösa... men nu har ju söndagar börjat bli lite roligare eftersom det är så mycket bra på TV... allt braiga börjar redan kl 18:00 med One Tree Hill..  så gött älskar att ha massa att spana på ..på söndagar...!!


Näää dax att ta ut kakan...


Av Maria - 20 september 2009 12:53

  

Älsklingen överaskade med frukost idag... *ler*...

Räk macka... hemmagjord så klart... =)

Va mumsigt..Tungan ute

Av Maria - 19 september 2009 12:27

man vinner nå miljoner ikväll då... ska strax dra iväg och tippa v75..

Bara hålla tummarna att man tar de rätta vinnarna nu... HeHe...

Jaja höres... nu är bästa jag skyndar mig...Flört

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards