MariaLicious

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 24 september 2009 19:12

  

Kina resturangens glass

Japp blev kina mat här hemma idag... och jag tog 4 små rätter och då

får man ju automatiskt den där vanlijglasskulan som efterrätt...

Guuu man kan döööö för den.. sååå gott!!

Så ska vaniljglass smakaTungan ute

 

*************************************

  

Skoätar hundar

Morr.. Nova hade vart och smakat på Daniels jobbarskor nu igen...

Bitit sönder en del av sulan... f*n ... trodde hon hade slutat med

det där nu!!... men blir till att ställa upp

skorna på hyllan igen då när man åker nånstans och hon själv hemma..

*suck*

Av Maria - 24 september 2009 15:34

jag sov till över tre idag... herre gu jag har ju praktiskt taget sovit bort hela dagen.. *suck*...

Somnade ju as sent igår.. runt en fyra tror jag... för jag satt och kolla på den där svenska serien Mannen under trappan med Jonas Karlsson som går på ettan... helt sjuk serie .. jag kan inte riktigt avgöra vad som är sant.. om den där gubben finns eller om det bara är nån som finns i huvudrolls havarens huvud...

Jaja två avsnitt kvar bara... så snart lär man ju få reda på vad det är... HeHe... den är faktiskt lite små läskig på nå skumt sätt...


Näää nu ska jag och Nova ta och bege oss ut på en promenad.. see ya*

Av Maria - 23 september 2009 23:22

för mer än 20 min sen... guuuu de sände ju de där två sista avsnitten av säsong 5 av Greys anatomy idag på 5:an.

Shit va sorgligt det va... fast jag sett det en gång förut och vet exakt hur det slutar och så ... så nog f*n sprutade tårarna lika mycket som första gången jag kolla på det...

Helt sjukt bra serie... och den börjar ju igen den 30 sep... shit snacka om att jag kommer sitta bänkad framför TV.en då... Guuuu Izzie och George får ju bara inte dö... !!!

Absolut inte Izzie i alla fall... för hon är helt klart min favorit skådespelerska... helt klockren .. gör alltid sina roller så jävla äkta...  Love it!!!


Men i alla fall Greys Anatomy är helt klart en av de bästa serierna... och NI som inte tittar på den.. ja är ni sjuka i huvudet eller vad....?! Flört

Jaja ville bara säga det... ja att Greys äger...fast det är skit sorgligt ibland.. och ibland ofta...!!


Av Maria - 23 september 2009 19:30

  

på kungsbyn idag... Nova va helt uppspelt så hon behövde verkligen få springa av sig lite...

Och ja nog sprang hon allt... ända till tungan hängde i backen HeHe...snacka om att det är det bästa hon vet... fått springa lös och bara va...!!

Träffa även på en kompis där med hennes två hundar men tyvärr så kunde de ej leka med Nova ... för hennes hund och hon själv hade blitt attacker och biten av en okänd hund igår ... så hennes hund hade ett stort sår i halsen som va sytt och grejer...Rynkar på näsan

Så det va trist... men får hoppas man träffas där nån mer gång när hon och hundarna är ok... vore verkligen trevlans..!!



Av Maria - 23 september 2009 15:47

Zac Efron

Ja killen har allt.. sååå snygg...

Skiter i om jag är 27 och trånar som en fjortis...

HeHe i detta fallet så får man... går ju inte att tycka nå annat

 

**************************************************


  

Matlagning

Gahh så tröttsamt att varje dag klia sig i huvudet och ba...

-Hum va ska man äta idag då...

Oh om man endå hade en privat kock som stod där i köket när

det är dax för lunch och bara ...-Ja detta serveras idag frun...

Sååå ja matlagning sucks today..!!

Av Maria - 23 september 2009 15:44

lov att vara så här jävla snygg...?! Kyss

Killen har ju allt... as snygg stil, grymt fina ögon ...och ja leendet ska vi ju inte ens prata om..

Ja allt är perfekt.. HeHe... Känner mig verkligen som en fjortis nu som sitter här och dreglar över Zac Efron...

Man hallå man kan ju inte låta bli... Tungan ute

  

Av Maria - 23 september 2009 11:38

fast jag har skit mycket att göra... har bara nada energi till att göra nåt.... Ush allt känns sååååååå trist!!

Funderar starkt på att spana på nån film..och efter det göra nå nytta...

Det jag skulle behöva göra är:

  • Diska...hum ovanligt NOT
  • Dammsuga...stortussar överallt... *suck*
  • Torka golven
  • Lägga undan alla kläder plus rensa ut allt skit...ohhhh det är så mycket
  • Maila om skolan
  • Söka ett jobb
  • Fixa ny internet dosa till banken...ORKA...
  • Byta gardiner i alla rum... men känns så grymt onödigt... vem vet vi kanske flyttar om en månad
  • Sätta ut saker på annons som ska säljas
  • Fixa ihop min mammas present...

Ja som ni ser är listan super lång... så om det är nåt jag verkligen inte har tid med så är det att ligga här i sängen och spana på film HeHe... men vem orkar stressa liksom... Cool

Jaja hörs sen...


Av Maria - 22 september 2009 19:21

ju berätta att vi va på en visning igår... en fyra det oxå... lägenheten va ju schysst och så men området kändes lite betong aktigt... jag vill gärna bo där det är fritt åt nåt håll så man liksom inte stirrar in i nästa lägenhets slinga i varje fönster man tittar ut i...

Och sen fanns det ju ett minus till nämligen att det inte fanns någon hiss.. och lägenheten låg så klart högst upp och det kan ju bli lite jobbigt om man typ skulle skaffa barn eller nåt... drygt och kånka upp och ner med barnvagnen för alla trappor...

Så är nog bara att leta vidare....  Men Daniel ringde i alla fall till mäklaren idag och sa ett bud... men mäklaren blev lite halv sne för att budet va så lågt ... så då får det va... tycker inte lägenheten va värd så mycket mer så ... va ska man göra liksom... betalar ju inge överpris heller!!!


Ja får se när vi ska hitta en passande lägenhet... vill ju verkligen flytta innan det blir jul och så...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards