MariaLicious

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Maria - 28 september 2009 16:48

  

***** 2 av 5 stjärnor

Såg den här filmen för någon dag sen och den va väl helt okej.. tror jag

hade lite för höga förväntningar eftersom det är en av

min favorit skådespelare (Seth Rogen) som har huvudrollen..

Men den va lite små rolig i mellan åt...

Helt klart en film man kan spana på... =)

Handlar om en kille som jobbar som väktare i ett varuhus... och tar sitt jobb på

lite för mycket allvar...HeHe...

 

 

Av Maria - 28 september 2009 16:40

på en lägenhetsvisning.... en lägenhet vi har kollat på förut men då va det ingen mäklare... 

Vi fick ju inte den vi ville ha... som är exakt likadan som den här lägenheten.. fast den va mycket billigare... men jaja man kanske kan få ner priset på denna om man har tur...


Men sen har vi även en annan som jag är extremt sugen på... fast den ligger en bit bort... men så schysst egen ingång och allt...

Så får se om vi åker och spanar på den i veckan... vore bra schysst med egen ingång.. känns det ju lite mer som eget... HeHe...


Ja får se när vi hittar nåt boende som känns helt rätt både i pris och läge...!! Verkar ta tid i alla fall ..Obestämd

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards