MariaLicious

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Maria - 4 september 2009 18:30

har man tippat V75 nu då... bara vänta på att miljonerna ska börja rulla in på lördag då... HaHa... eller hur...

Har man tur får man väl de satans 4 rätten som vanligt.. eller så blir det 5 och då blir det så klart jackpott...

För shit va farligt det vore om Maria fick vinna lite pengar... ja guuu ja...

*suck*

Av Maria - 4 september 2009 16:17

gjort idag inte... va ju meningen att vi skulle fixa en hel del i Daniels lägenhet idag... städa ur det mesta och kasta o rensa sånt han inte behöver längre...

Men ja vi kom inte så långt... började med kläderna och då bröt ju "helvetet" loss... jag skratta så jag höll på att dö eftersom han ville spara ha på sig sånt som är trasigt och urtvättat bara för att det innehåller roliga minnen.... HaHa... jisses säger jag bara...!!!

Varför hålla på och fylla garderober med skit man inte använder... sååå onödigt... så Daniel blev så klart depp och sur...

Så va ju bara att sluta med rensningen... så inte vet jag när detta ska bli klart...

På måndag kommer mäklaren i alla fall och ska ta kort på lägenheten inför visning... och ärligt talat så orkar jag inte bry mig när jag liksom försöker hjälpa han men bara motarbetas ... så ja då får det va...!!

Och sen börjar man ju verkligen få tankar i huvudet nu efter allt detta typ som ja är vi rätt för varann.. ska vi verkligen flytta ihop osv....

 Ush känns jobbigt!!!

Av Maria - 4 september 2009 16:13

***** 3 av 5 stjärnor

Såg den här läbbiga filmen för någon dag sen... Va helt okej...och visst

hoppa man till och gömde sig bakom kudden ett antal ggr... HeHe..

Va en spännande handling... så det hände ju saker hela tiden

Handlar om en tjej vid namn Anna som kommer tillbaka hem

efter en tid hos psyk...där hon fått tillbringat efter traumat av mammans bortgång... Och när hon sedan anländer hem börja

det hända massa saker..!!

Se den... den är väl värd att spana på... !! Men glöm ej kudden ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards