MariaLicious

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Maria - 6 september 2009 21:31

Inte blitt så mycket bloggande alls denna vecka... varför vet jag faktiskt inte... har nog mest inte kännt någon lust till att blogga...

Hum får verkligen hoppas lusten kommer tillbaka snart... för det är ju inte så att jag inte har nåt att skriva om... utan tvärtom.. händer ju massa nu...

Kanske är det då... det blir för mycket på en gång.. *suck*...

Jaja...

Idag har vi i alla fall fixat i Daniels lägenhet men långt ifrån klara... men tjaa det duger i alla fall till mäklaren kommer imorn...

Sen får man väl fixa på "riktigt" om det blir visning...!!


Föresten ni missa väl inte att ensam mamm började igen på 3:an.... Gahhh älskar såna där serier... sååå roligt och se vad det finns för folk där ute...!!

Och jag måste ju säga... är den där mamma Helena peddo eller... 17 årig son och väljer killar som är 22... Ahhhh nån som har ålderskomplex eller vad!!??

Jaja... ska ta och plocka fram lite piff grejer(ljuslyktor,dekoration m.m) som vi ska ha med oss imorn ... till Daniels lägenhet alltså... hoppas bara jag hittar allt...har ju inte världens bästa ordning här hemma.. HeHe...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards