MariaLicious

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 28 september 2009 16:40

på en lägenhetsvisning.... en lägenhet vi har kollat på förut men då va det ingen mäklare... 

Vi fick ju inte den vi ville ha... som är exakt likadan som den här lägenheten.. fast den va mycket billigare... men jaja man kanske kan få ner priset på denna om man har tur...


Men sen har vi även en annan som jag är extremt sugen på... fast den ligger en bit bort... men så schysst egen ingång och allt...

Så får se om vi åker och spanar på den i veckan... vore bra schysst med egen ingång.. känns det ju lite mer som eget... HeHe...


Ja får se när vi hittar nåt boende som känns helt rätt både i pris och läge...!! Verkar ta tid i alla fall ..Obestämd

Av Maria - 27 september 2009 16:43

TV:en

Japp är super mycket att se idag...Tv kvällen startar 18:05 på femman..

Så blir till att bänkas sig HeHe..

 

*****************************************

  

Vitlöks stank

Hua mig... man kan ju verkligen dö av den lukten.. eller i allafall

tuppa av ett par timmar... Gahhh inget att leka med inte..

Tur det finns tuggummi...(tar ju bort lite i alla fall) 

Av Maria - 26 september 2009 21:02

Jag är så fruktansvärt ledsen och sårad just nu... så jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Daniel sa det mest elakste saken hade kunnat sagt till mig... fattar inte hur han kunde?? Han lär inte vara "frisk" i huvudet eller nåt...

När han sa det va det precis som någon stack in den största kniven i hjärtat och magen på mig.. tappade all luft och va inte säker på om jag hörde rätt...

Och nu kan jag inte sluta gråta... det gör så ont.. Gråter


Hur kan någon som säger sig älska en göra en så fruktansvärt illa?!

Av Maria - 26 september 2009 18:31

svart ros  

För morfar idag... är nämligen hans födelsedag...!!

Vi saknar dig jätte mycket... men hoppas du har det bra där du är nu..

Du va/är verkligen världens bästa morfar..

R.I.P

 

Av Maria - 25 september 2009 23:25

från panduro med massa grejer... fick hur mycket som helst för bara 200:-.. fynda nämligen massa på deras rea..

Hade det vart ordinare pris hade det blitt ja över 500:- minst...  Oh älskar att fynda sånt man behöver till vrakpriserGuld i mun... HeHe...

Hoppas jag får det nästa vecka... så man kan sätta i gång och pyssla lite...


Oh har så trist här hemma.. inget på TV.. funderar på att slänga på en film... men vet inte vilken än... blir väl nån favorit i repris kan jag tro...

Eller så kanske jag hoppar i säng... är rätt trött faktiskt ... jaja det visar sig va jag hittar på Flört

Av Maria - 25 september 2009 21:35

Marabou´s Brejk

Ohhh den är ju sååå god så man kan dö för den.. ladda upp med

några bitar idag... HeHe va ju lönings fredag och det

måste firas... HiHi med brejk så klart =)

 

***************************************

  

Tjaffs och bråk

Ja va ska man säga .. it sucks to bråka och va osams...

Men men man kan inte alltid va snäll och go.. eller?!

Av Maria - 25 september 2009 13:46

brinner snart... guu har sån huvudvärk just nu så jag vet inte vad...

Har snackat en massa nu om min framtid och sånt.. och jag känner att jag inte kommer nånstans... jag både motarbetar mig själv men även sånt jag inte kan styra över motarbetar... gahh vet liksom inte hur jag ska komma ur den här onda cirkeln...Skrikandes

Jag vet ju så klart hur... men jag vågar inte... där är det största felet...

Jag måste våga ta klivet ut... göra det jag vill.. bara köra på inte tänka så mycket... men hela min kropp huvud skricker i panik.. så jag pallar helt enkelt inte...


Ohhhh jag är så missnöjd med hur mitt liv blev... måste försöka släppa dom tankarna och blicka framåt... men ja det är ju lättare sagt en gjort...


Näää ush vilken huvudvärk jag har nu.... vart f*n är iprenen...??!!

Av Maria - 24 september 2009 22:26

in i duschen en sväng.. så slipper jag stressa med det imornbitti ... ska iväg kl 11 så...

Oh imorn får man äntligen pengar... gött... hatar att ha tomt i plånboken...  Får lite över denna månad förhoppningsvis och då ska jag försöka spara lite ... måste ju ta och fixa nån buffert eller nåt.. Hatar ju att bli pank!!

Men det drar i shoppingtarmen som bara den... va ju liksom jätte längesen man gick på stan och shoppa... men nja det får nog vänta tills jag sparat undan lite... vill ju inte bli pank på en gång igen nu...

Gahhhh hatar att ha lite pengar...!!!


Nej duschen va det jag... HeHe... hörs*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards