MariaLicious

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Maria - 24 september 2009 22:26

in i duschen en sväng.. så slipper jag stressa med det imornbitti ... ska iväg kl 11 så...

Oh imorn får man äntligen pengar... gött... hatar att ha tomt i plånboken...  Får lite över denna månad förhoppningsvis och då ska jag försöka spara lite ... måste ju ta och fixa nån buffert eller nåt.. Hatar ju att bli pank!!

Men det drar i shoppingtarmen som bara den... va ju liksom jätte längesen man gick på stan och shoppa... men nja det får nog vänta tills jag sparat undan lite... vill ju inte bli pank på en gång igen nu...

Gahhhh hatar att ha lite pengar...!!!


Nej duschen va det jag... HeHe... hörs*

Av Maria - 24 september 2009 19:12

  

Kina resturangens glass

Japp blev kina mat här hemma idag... och jag tog 4 små rätter och då

får man ju automatiskt den där vanlijglasskulan som efterrätt...

Guuu man kan döööö för den.. sååå gott!!

Så ska vaniljglass smakaTungan ute

 

*************************************

  

Skoätar hundar

Morr.. Nova hade vart och smakat på Daniels jobbarskor nu igen...

Bitit sönder en del av sulan... f*n ... trodde hon hade slutat med

det där nu!!... men blir till att ställa upp

skorna på hyllan igen då när man åker nånstans och hon själv hemma..

*suck*

Av Maria - 24 september 2009 15:34

jag sov till över tre idag... herre gu jag har ju praktiskt taget sovit bort hela dagen.. *suck*...

Somnade ju as sent igår.. runt en fyra tror jag... för jag satt och kolla på den där svenska serien Mannen under trappan med Jonas Karlsson som går på ettan... helt sjuk serie .. jag kan inte riktigt avgöra vad som är sant.. om den där gubben finns eller om det bara är nån som finns i huvudrolls havarens huvud...

Jaja två avsnitt kvar bara... så snart lär man ju få reda på vad det är... HeHe... den är faktiskt lite små läskig på nå skumt sätt...


Näää nu ska jag och Nova ta och bege oss ut på en promenad.. see ya*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards