MariaLicious

Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 2 april 2009 19:05

en långispromenad med bägge hundarna med D... vart riktigt skönt och så härligt väder ute... Tänk man slipper till och med ha jacka på sig...

När vi hade gått mer än hälften så tog vi en paus vid en bänk och köpte glass... HeHe även hundarna fick en glass att dela på... *ler*...

HiHi gäller ju att dela ... systerligt... =)

Sen satt de så fint på bänken tillsammans ....mina sötnosar!!

Av Maria - 2 april 2009 10:59

huvudvärk och nu vaknat med huvudvärk....Va är detta..?!

Är som ett tryck runt hela huvudet... men mest i pannan... känns som migrän men ändå inte... =/

*Snyft*... nu är det synd om lilla mig och mitt lilla huvud... ska ta och lägga mig i sängen en stund till och hoppas på att det går över.. ska även käka lite glass.. tycker jag förtjänar det en sån här dag... HeHe...

Back too bed... ;)

Av Maria - 1 april 2009 23:02

och jag blev så klart lurad... f*n oxå...!! HeHe..

Va Daniel som lurade mig...och det va faktiskt inget roligt lureri... va ju taskigt jöööö... Han lurades nämligen att han va ledig från skolan på fre.. och ja blev skit glad och börja planera i huvudet va vi skulle hitta på osv... och så va det bara ett "april april".... Gahhh.. morr*

Men men.. hunnit med en del idag... tvättat som ni vet och sen lagat mat och vart iväg och handlat igen... så nu har man mat för två veckor.. känns skönt..!!


Shit va ont i huvudet jag har.. haft det flera dagar nu... =/... ush tänk om det är en tumör som trycker på... Gahhh...!!!

Nääää är väl bara nå migrän liknade får jag hoppas...!!

Föresten ska bli rena våren imorn med... *jippi*.... såååå imorn blir det långpromenad med glass avslut... HiHi...

Av Maria - 1 april 2009 13:51

nu för hela slanten.. är faktiskt snart klar ... Fick rätt mycket upptvättat tack vare att det inte va någon före mig så kunde starta lite tidigare... perfa det =)

Näää nu ska jag ner igen och slänga i det sista i maskinerna... Ciao ;)

Av Maria - 1 april 2009 00:18

april nu då... Shit va tiden går fort... snart december igen känns det som..

Första april idag... och idag är det tillåtet att luras HiHi... så barnsligt skoj tycker jag.... man bara måste ju lura någon... är ju bara så..

Får se vem mitt offer blir ...Mohahhahah


Ush är inge speciellt trött... men ska snart lägga mig.. får väl läsa eller spana på en film så kanske tröttheten kommer...

Imorn är det i alla fall tvättis dax... så ska upp och sortera all tvätt imorn bitti.. så det bara är att springa ner sen... drygt men måste göras... för tvättkorgen håller nämligen på och sväller över... HeHe...

Näää slut babblat... godnatt på er alla nattugglor där ute... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards