MariaLicious

Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 6 april 2009 14:23

inget bak idag HaHa förstod nästan det... blev istället ballerina kakor från affärn... HaHa gu sååå lat man är alltså..!!

Får ta och baka när jag diskat helt enkelt... när nu det blir *host host*


Huvudet är i alla fall bättre idag... men jag fick faktiskt lite huvudvärk på förmiddagen men det gick över efter jag hade duschat... Ush hatar verkligen att ha huvudvärk.. =/

Va nyss iväg och posta ett H&M paket... valde nämligen att skicka tillbaka bägge espandrillo sandallerna... eftersom de svarta som jag ville ha va för liten strl och de ljusa näää inte min färg... Men så såg jag igår på H&M sida att det hade kommit in svarta i strl 37 nu så då beställde jag dem... yes äntligen... =) så fick bli svarta men i rätt strl nu då.. HiHi...

Föresten jisses va skönt och varmt det va ute idag igen... gött... blir nog en långis med Nova efter jag ätit.. så ska allt sätta i gång med maten nu...

Av Maria - 5 april 2009 23:20

jag sådär ont i huvudet igen... Fattar inte va det beror på...!! Men jag tror att det kan bero på att jag inte sovit så mycket... ska snart gå och lägga mig för jag är verkligen trött plus att jag inte orkar sitta här med dunkande huvud..


Kolla nyss in på en blogg där tjejen hade bakat äppelmuffins.. oh det såg sååå gott ut.. och jag blev faktiskt väldigt sugen på att baka själv... Får se om det kanske blir lite bak imorn då...  Men först lär jag ju kanske diska *suck*... Ohhhh disk är verkligen en lustdödare!!!!

Kan någon ge mig en diskamaskin... snääääälla *valpögon blink*


Näää dax för sängen... Natti Natti...!

Av Maria - 5 april 2009 21:47

man kan ligga och sussa... *ler*

Verkar rätt najs och va hund HiHi... hundar verkar ju i alla fall sova rätt gött...!!

Av Maria - 5 april 2009 21:39

kaos kan man säga... Den började bra med skräckfilm och mys i sängen.. men efter filmen va slut så började kaoset...

Daniel blev helt tokig för att man började ställa lite frågor.. helt vanliga frågor liksom... men han hetsade upp sig och allt slutar i värsta bråket.. =(

Riktigt jobbigt... Han va riktigt elak =( ... han har nu bett lite halvt om ursäkt men sen har vi inte pratat med varan på hela dan/kvällen.. Han har bara suttit och spela playstation och nu har han gått och lagt sig... Fattar inte va han gör här... Blir så trött... Va är hans problem!!??

Ska man hålla på sådär så kan ha lika gärna gå hem liksom... *suck*...

Vart finns alla normala o snälla killar?! =/

Av Maria - 4 april 2009 14:51

 

Två brudar som myser på balkis i solen...

Gäller ju att bli brun innan det är beach time liksom.. HaHa

Av Maria - 4 april 2009 12:54

somnade liksom fyra igår.. fastande med facebook... Så idag har man inte sovit många timmar eftersom jag va upp vid nio.. *gäsp*

Nyss vart till bolaget med D skulle köpa mina favo cider... men de va ju så klart slut... *suck*... hoppas de kommer in igen.. om inte så är ju hela sommaren förstörd... =/

Men blev lite annat.. så får hoppas det smakar gott då... HeHe


Oh är rena sommren ute föresten... tror faktiskt man nästan kan gå i klänning ute idag utan att frysa... Wow.. sickt!!!

Så blir nog lite solning på balkis idag ... ;)

Av Maria - 4 april 2009 00:13

trött än... men ska väl snart börja röra mig mot sängen... Daniel han ligger redan och ZzzZZzz , men han ska ju upp vid 05.00 oxå... han jobbar nämligen imorn..!!

Själv ska jag försöka få lite saker gjorda imorn... typ ta disken och städa lite.. Men det blir väl som vanligt kan jag tro... ja att jag inte gör ett piss..!!!


Va och tippa hos D idag oxå... så hoppas på storvinsten imorn.. *ler*..

Fick även varuhuset boxen av honom(tack tack tack)... som tack för att jag ställt upp och tagit Busan så mycket när han egentligen skulle ha haft henne...

Sååå najs.. ska bli så skoj att se den serien igen... minns att jag och mamma följde den när jag va liten... HeHe... Rena kultserien jööö!!

Måste ses helt enkelt..  tror jag ska samla på alla såna här gamla serier som gick när jag va liten.. har ju redan hela svenska hjärtan serien.. och nu ska jg ha hela varuhuset oxå... skojsigt att ha =)

Av Maria - 3 april 2009 14:23

varmt ute vill jag lova... sååå gött att våren äntligen är här..!!... Hoppas bara att detta väder håller i sig nu... Vill inte ha nå mer snöööö!!!

Undra om jag får nåt gjort idag... än har inget hänt i alla fall... Nyss kollat på första avsnittet av färjan 2... det är väl det jag har gjort hittills HaHa... f*n va lat jag är!!

Ska ta och duscha nu och efter det ska jag väl göra nå nytta kanske...man får hålla tummarna att lust och energi kommer... ;)


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards