MariaLicious

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Maria - 15 april 2009 23:47

nanna snart känner jag... hum har vart görr trött de senaste dagarna... är som om jag liksom aldrig får riktigt nog med sömn... Hum skumt!!


Inte gjort mycket idag inte mer än gick en långis promenad med hundarna och D som sällskap... sen "stor"handla på maxi där jag och Daniel fynda massa kött.. kanoners.. så nu har man kött i hela frysen...  Så bra att de har sådär 25:-/kg på kött ibland.. för då får man ju liksom chans att fylla upp frysen lite.. för kött är då f*n svindyrt annars... !!

Dax för kudden.. men hörs säkert imorn *Natti Natti*

Av Maria - 15 april 2009 12:49

jag ledsen.. gick nämligen in på ellos sida för att kolla om du skickat ordern... och ja det hade det...

Och jag tog ju ellos express så att jag ska ha det inom 48 timmar... men nu såg jag att det endast skorna som kommer då... ej mobilen den får jag lunket vänta på i 2-3 veckor... men gahhhhhhhhh  shit va irriterad jag blir..

Jag som hoppades att jag skulle få den lagom efter min födelsedag.. men nääää dååå... klart det ska jävlas med mig... !!!!!

Näää nu går jag och lägger mig.... blev för sur för att orka va uppe *snyft*

Av Maria - 15 april 2009 00:57

ja äntligen ska jag få en ny mobil telefon.... Soooom jag har längtat... för den som jag hade gick ju sönder och reserv mobben som jag användt nu har verkligen nå fel i "huvudet".. så nu va den på tiden att jag får en ny... =)

Eller får och får... HaHa... köper ju den till mig själv... Får bli en födelsedags present till mig själv *ler*...

Beställde den från ellos.se tillsammans med ett par svart tyggisar (skor)... Ohhhh jag bara längtar tills paketet kommer... får det nämligen om 48 timmar... Gahhh snart jööö HiHi..

Ska bli så gött och den verkar hur bra som helst... Blev en likadan som Daniels syster Jeanette har... Känner mig som värsta härmapan men what a fuck den va den bästa jag hitta plus att den har en funktion som jag velat haft på mobilen sen jag började kolla på The Hills... nämligen tangentbord... Guu såå gött...

Ohhh längta längta... *ler* Vill ha min "Baby" nu...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards