MariaLicious

Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 24 april 2009 18:55

faktiskt en städning på ballkongen tro det eller ej... HeHe...

Blev så för att jag följde med D och handlade och då köpte jag en blomma till balkis och då blev jag ju så sugen på att göra rent där ute så man kunde sitta och njuta i solen!!!

Så duktigt värre har jag vart nu HeHe...

Av Maria - 24 april 2009 13:51

Swingfly-Touch and go

Sååå sjukt bra... kommer nog spelas mycket i sommar..

Och kolla in tjejen i videon med rött hår... My good sååå fin...

Sååååå vill jag se ut!!!!!... Grymt snygg frisyr oxå..ge mig.. =)

Av Maria - 24 april 2009 12:10

idag eller What?! HeHe... super varmt ute....  Gahhh i like it... ;)

Så dax att ta sig i kragen och börja städa balkis så man kan sitta och sola där ute... (gäller ju att börja i tid *ler*) För nu är det sommar sommar och sommar ...!!

Ska hoppa in i duschen strax och sen sätter jag nog fart... skriver nog för att jag säkert kommer banga att göra det.. HaHa... men men...


Av Maria - 23 april 2009 19:22

Ja ibland kan ju verkligen en bild säger mer än tusen ord... HaHa

Fy f*n alltså... Detta ska då vara min kille.. men tror att han blitt bortbytt mot någon efterbliven tönt...bara de små runda brillorna som fattas  *Asg*

Dax för en omstajlning eller vad.. HaHa...

Av Maria - 23 april 2009 19:08

hel dag i Köping hos mormor.. vi va tvugna att hjälpa henne med lite saker...

Så blev lite fika och sånt oxå.. Nova va självklart med och hon skötte sig rätt okej... blev dock lite vild när vi va ut på köpingstorget tror inte hon har vart ute bland så mycket folk nån gång.. så hon blev ju lite av den gamle Nova som kom fram... men men inte lätt när man inte fått upplevt så mycket (hennes förra ägare hade henne mycket i bur..=( ..och typ fem minuters promenader utanför dörren)

Sen åkte vi hem till min mamma så Nova och hennes hund Ludde fick träffas lite ..kan ju va bra att träna lite om det nu blir så att min mamma tar Nova den veckan vi åker till cypern i sommar...

Här är mammas hund Ludde föresten... en riktigt ullboll HeHe


Fick även en super söööt och fin magnet av mamma igår.... =)

Av Maria - 23 april 2009 19:01

och så klart kom man ju hem med några kassar... HaHa...

  • Linne från gina tricot
  • sminkväska från H&M
  • flipflopp från H&M
  • nagelack från depend
  • läppstifr från make up store

Av Maria - 21 april 2009 22:47

jag hoppades och trodde... nämligen att det va min lilla mobil som kommit... =)

Har hållt på och fixat lite med den nu... och jag gillar verkligen tangentbordet skarpt... f*n va najs...

Det enda som va minus va kameran... den va ju inte av den bästa kvaliten.. men men... man kan ju inte få allt man vill ha HeHe...

Här är min nya "baby" ;)

Av Maria - 21 april 2009 15:42

***** 1 av 5 stjärnor

Ja den va som jag trodde.. rätt värde... Gillade som sagt

inte ettan så speciellt mycket ,så jag blev ju inte chockad att jag

inte tyckte tvåan va nå bra heller...

Kanske att barn gillar den... men som sagt inget för oss "vuxna" HeHe..

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards