MariaLicious

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Maria - 26 april 2009 19:45

gjorde en snabb liten beställning på halens... kom på att jag inte äger ett enda par leggings... *skumt*.. så tog och beställde några...

Beställde även ett linne som jag velat haft ett tag... ser sååå snygg ut...perfekt till sommaren när man är brunbränd.. =)


Av Maria - 26 april 2009 14:48

soleri på balkan... är ju f*n kallt ute idag brr... solen tycks ju bara försvinna i moln hela tiden...  Trist jag som vill sola !!


Har nyss klippt Novas klor... uhamej va klorna växer... och gäller ju att ta dem ofta så inte pulpan växer... =/

Är själv hemma nu för Daniel är och träffar en kompis hos sig.. de skulle sitta och göra lite musik tydligen.. hum undra va lilla jag ska hitta på då.. ska väl snart ge mig ut på en promenix med Nova ...men sen vette f*n va som händer.. har ju nada lust med nåt... *suck* Hum hungrig är jag oxå...

Mycket gnäll blev det nu känner jag... HeHe

Av Maria - 26 april 2009 12:27

att sitta på ballkongen än... får nog allt vänta till halv två typ... då ska här solas HiHi...


Ohhh söndag igen...blä blä.men man ska väl klara av den här dagen med... ;)



Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards