MariaLicious

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Maria - 8 april 2009 18:57

på björnön igår... lite mat/fika och massa massa sol... Guuu va såååå skönt..

Sitta och mysa på en filt i solen... finns det nå bättre ..?! Nääää

Daniel har ju påsklov denna vecka så då kan man ju passa på och göra sånt här... gött värre...=)

Nova hade jätte skoj.. va ju så mycket nytt att titta på *ler*... sötnöten min...  Hon vågade faktiskt doppa en halv tass i vattnet.. mer fick hon ej för det är ju bra kallt än så mer doppande får nog allt vänta till sommaren.. HiHi.... ska bli skoj och se hennes första bad... man vet ju inte om hon har gjort det förut och om hon kan simma .. !!

Tog en massa kort på henne... va sånt fint ljus och sån härlig plats så man kunde ju inte låta bli att trycka var och varannan minut HeHe...

Titta va fin hon är min lilla dam.. ;)

Av Maria - 8 april 2009 18:32

vem bryr sig.. och måste den drabba "oss" som inte bryr oss om hockey och andra sporter.. Gahhhh

Nu är det hockey på femman hela kvällen... så att unga mödra och greys anatomy utgår... Gahhhh jag blir galen... !!!

Jag som längtar till onsdagar för att det är Greys... men näääää klart hockey ska gå före...!!!

Guuuu kan det inte finnas en kanal där det sänder all sport så slipper andra kanaler blir drabbade... Ohhhhh jag HATAR sport!!!!!!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards