MariaLicious

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Maria - 29 april 2009 22:33

två ggr idag HeHe.. första gången med Daniel och då vart det en massa shopping till hundarna... mat,halsband, bajspåsar osv...

Sen vart det en tur med D oxå han behövde hjälp med att hitta en present till sin mamma som fyller år imorn...

Och så klart kom inte jag hem tomhänt heller *ler*...

Köpte ett urgulligt diadem ....sååååå cute.. och sen ett par vita lin byxor till i sommar ... de va as billiga endast 49:50 så då va man ju tvungen att slå till...

Sen till det bästa hitta en väska som jag blev totalt kär i .. och den va så JAG... och det bästa va att jag slapp köpa den själv... fick den av D som en sen födelsedags present... (tackar och bockar).... Kommer använda den jämnt tror ja .. HeHe...


Av Maria - 29 april 2009 11:56

 

tur jag har henne... Hon är bra gooo min lilla limpa HeHe

Va skulle jag ta vägen om jag inte hade mina älsklingar Busan och Nova...

Oh skulle inte klara mig en dag...  även fast det är as jobbigt visa stunder så älskar man dem lika mycket i alla fall...

Hundar är ju för underbara djur.... =)

Av Maria - 29 april 2009 00:39

och jag är faktiskt inte så himla trött...

Känner mig lite allmänt nere just nu... vill så mycket men får inget gjort plus att jag känner att det inte händer nå roligt i mitt liv just nu... bara massa problem och tråkiga saker... =/

Varför ska livet jävlas med en hela tiden...?!...

Oh blir så trött på allt... vill leva ..vill ha roligt.. vill lyckas... Men hur f*n gör man...?! Inget jag gjort hittills har blitt nå positivt i alla fall...

Och åren bara går och går... och jag står bara och trampar på samma ställe... Hallå va hände liksom...

Näää livet suger just nu.... Nån som har lust att byta liv med mig?! PLEASE

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards