MariaLicious

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Maria - 18 april 2009 21:37

friskt... Vi fick inte ett enda rätt på V75 idag *asg*... hur f*n lyckas man?!.... tycker man borde få nå tröstpris när man lyckas sätta noll rätt för det är då inte vanligt... HaHa...

Näää ush funderar på att sluta spela ... man vinner ju endå inget liksom.. =/


Idag har jag inte gjort mycket mer än irriterat mig på mina grannar ovanför som är värsta idioterna...!!! Börja med att jag fick reda på av Daniel att de hade sopat sin ballkong och sopat ner allt skit på min.. Gahhh kan man bli förbannad eller... Va f*n är det första gången de bor i lägenhet eller vad??!!

Tur att man inte hade gjort rent där ute... för hade jag gjort det hade de nog inte levt just nu...  Och sen har det fortsatt med irritaion... de har tydligen "dykarskor" på sig så fort de rör på sig i lägenheten..  och sen spelar världens högst/dåligaste musik så man får höja TV:en på minst 40.... Ahhhhhh vill de ha stryk eller... !!!

Guuu va jag vill flytta till hus och bort från alla idioter som man kan tänkas få som granne... som inte vet hur man better sig som folk!!!

Man kanske skulle ta och göra som den här killen.. HaHa

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards