MariaLicious

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Maria - 20 april 2009 23:16

har det faktiskt kännts lite jobbigt då och då... För idag va det beräknat att jag skulle föda... =( .. men som jag skrivit förut så blev det ju aldrig nåt barn... (missat missfall)

Ush jobbigt värre... och extra jobbigt när man ser andra med stor mage ..och så glada över vad som snart väntar dem... Oh varför skulle det hända mig... ville ju verkligen ha det där barnet..kände att det va rätt och dax  =(

Fy.. känns så orättvist... varför jag för..?!

Så ja det är lite extra jobbigt idag som sagt.... kommer nog alltid va nåt som känns tungt... är ju inget man glömmer bort i första taget om man säger så...

*kramar till alla där ute som varit med om samma sak som mig...Ni

vet ju hur det känns ...*

Av Maria - 20 april 2009 23:12

***** 2 av 5 stjärnor

Den va okej men inte mer än okej... blev faktiskt rätt besviken inte alls

lika bra som ettan... de hade liksom gjort "spökena" alldeles för vita

så de såg för fejk ut... =/

Men visst va den läskig ibland... hoppade till ett par ggr HeHe

Men ja... den här kan man nog skippa att spana på.. om man

inte är ett stort Gruge fan då.. *ler*

Av Maria - 20 april 2009 17:56

***** 3 av 5 stjärnor

Såg den här filmen igår... och den va rätt rolig faktiskt..Hade väl kanske en lite seg start men sen kom filmen igång ochdå kunde man märka att det va en komedi... =)Klart sevärd en söndag när det inte finns nå annat att spana på... HeHe

Av Maria - 20 april 2009 17:44

vinna en miljon eller i alla fall några tusen... shit va det skulle underlätta mycket...

Guuu va det suger att ha lite pengar hela tiden... *suck*.. och alla räkningar blir bara dyrare och dyrare... fick ju nämligen bredbands räkningen idag och så klart hade de gjort en "liten" höjning... Ohhh men va skoj.. 

Gahhh varför ska alltid blir så dyrt för... och det är ju inte som att man får mer pengar ju dyrare saker blir heller...

Näää dax att flytta utomlands kanske... och börja odla citroner eller nåt *asg*...


Föresten ska fixa en ny kategori här på bloggen... filmer ska den heta... där jag skriver om filmer jag sett.. för jag ser väldigt mycket film så då kan jag ju ligga gärna tipsa om vad som är värt att se och inte...  Bra va =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards