MariaLicious

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Maria - 17 april 2009 21:18

passade på och gå en långis promenad själv när Daniel va och träffa en kompis med Nova...

Va skönt det va...så underbart nu när det verkligen börjar bli vår...Hoppas verkligen värmen håller i sig..!!

Min lilla älskling ;)


Ett riktigt vårtecken... ;)

Av Maria - 17 april 2009 20:55

spana på H&M idag... va ju bara tvungen eftersom jag fick presentkort igår av älsklingen så det klia ju sååå otroligt i shoppingtarmen... *ler*

Oh vilken tur att jag åkte dit då HeHe.. gjorde ju massa fynd på rean... plus att det blev kvar pengar på presentkortet... HeHe kan det bli bättre... ;)

  • Klänning... endast 79,50:-
  • Kuvertväska 79,50:- (velat haft den länge blir nog kanon fin i sommar)
  • Två Hello Kitty trosor 29,50:-/st
Av Maria - 17 april 2009 02:14

på några avsnitt av varuhuset.. och är fortfarande inge trött...

Tror att det kan bero på att det snurrar runt massa tankar i huvudet.. känner mig faktiskt väldigt ledsen just nu..inte långt till gråt kan jag lova..=/

Vet inte riktigt varför men... ja beror väl på massa antar jag... tex saker som snart skulle ha hänt... besvikelser... oro över visa grejer.. saknad... ja massa massa... ush ... orkar verkligen inte känna så här.. Undra om det skulle bli lite bättre om jag grät ut ett tag... =/

Ush va livet suger ibland...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards