MariaLicious

Alla inlägg den 30 oktober 2006

Av Maria - 30 oktober 2006 00:01

Ja "Ondskan".. Absolut en favorit film hos mig.Den är så ärlig och visar verkligen "ta ingen skit" konceptet.. Klockren film säger jag bara. Grymt bra skådespelare.. Liksom alla passar så bra till sina roller.Alla människor borde vara som "Erik"..då skulle världen se mycket bättre ut.. Rak..Ärlig..Rättvis..Vågar stå på sig..Jag måste nog säga att jag är lite "Erik" faktiskt.. jag är den som inte är rädd för att stå för vad jag tycker och saker jag tycker är rätt ..är ärlig.. och jag tar verkligen ingen skit.. Och är det något jag hatar så är det fega människor (alltså feg på fel sätt)...som tex inte våga stå för vad man tycker..snackar skit och dylikt.. Sånt tål jag inte!! Men men nog pratat om mig...Filmen är kanon... rå men ärlig.. En film alla borde se.. !*Den bästa av alla svenska filmer* (enligt mig)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards