MariaLicious

Alla inlägg den 28 oktober 2006

Av Maria - 28 oktober 2006 15:22

HaHa att snacka om Idol som jag alltid brukar babbla om... *fjollfia man är då*Jaaa Johan fick ju stanna kvar.. *pösss* tur är väl det va skulle annars Mia ta sig till ;) Men va ju nära att han skulle få åka eftersom han hängde löst igen :( Men killen måste verkligen fokusera... funkar inte detta.. Han måste tro på sig själv.. för shit vilken röst han har när det bara klaffar oJoJ... då blir Mia skakis om nåt thihih Men men göööör snygg är han i alla fall.. ;) Love his tatueringar och percingar meeee meee like *Ohhh Johan om du läser detta.. -Vill du bli min? ;) *asgKolla bara!! Hur sexig är han inte då va va?... *s*

Av Maria - 28 oktober 2006 15:07

Vila i Frid BedaUsh va sånt är jobbigt.. Och jag regagerad mer än vad jag trodde att jag skulle göra :(Riktigt jobbigt var det och helst när prästen började prata om saker som va typiskt för henne.. Fy man kommer verkligen sakna den gammla gumman.. =) Man gilla henne skarpt eller jag det gör man väl fortfarande men nu finns hon ju bara i hjärtat och i minnet.. sååå idag då.. hundkaos.. HeHe grannens hund va på rymmar humör och måste ha tjallat för Busan hur man gör får hon härma honom som bara den.. De ringde på dörren och skulle lämna tebax nyckel ja då gjorde hon som grannens hund stack ut och sprang ner en trappa.. Tur var det ingen där nere så Danne fick ju tag på henne.. Sen när vi hade vart och tippat och skulle ta ut henne ur buren ja då sticker hon då med... Gahh snacka om att jag fick panik..Bilar folk överallt.. Men hon kom till en efter lite lureri med godis.. pjuuu HeHe verkar som grannens hund har dåligt inflytande på Busan *asg*... Vem vet vad de snackar om =)Näää nu ska det ätas och hållas tummarna =) Hoppas på storvinst i trav idag=)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards