MariaLicious

Alla inlägg den 22 oktober 2006

Av Maria - 22 oktober 2006 21:52

Ja blev nog lite för mycket godis igår.. Blllää mår illa bara jag tänker på det.. Hur kan det vara så svårt att låta bli godis fattar inte.. Liksom det är ju inte så himla gott egentligen... Så i veckan blir no godis!!!Ska börja med att bara äta det på helgerna och då i lagom mängder så klart=)Hatar söndagar..dom bara slöar ner en totalt.. Har bara sovit idag inte gjort nånting. Inte för att jag gör så mycket de andra dagarna heller då *asg*.. men endå..söndagar är allmänt jobbiga!Va inne och kolla lite på kryssningar.. skulle va schysst att åka nån helg här fram över... ska snacka lite med the people om de har lust...=) För er som inte vet vilka the people är så är det Jag ..Danne(min sambo)... Ahlis.. Tobbe..=) Fan va skoj vi hade sist... Hoppas det blir så igen *skrattar*mjauuu ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards