MariaLicious

Alla inlägg den 21 oktober 2006

Av Maria - 21 oktober 2006 21:51

Lekte allt lite frisör idag .. thihi kunde fan inte hålla mig...och det blev Lugg HaHa... blev nog bättre än innan.. ser jag inte lika långsmal ut hehe vadå the mask liksom.. *asg*Shit vilken trist lördag dåååå... Vann så klart inge på travet.. 4 rätt som vanligt.. Grattis Maria till ike vinsten..*morr*Nu ska vi se om det blir mörkt hår innan kvällen är slut.. HiHiI want tooo Party... *bjud mig på en drink*

Av Maria - 21 oktober 2006 13:12

Helg igen då.. skööönt.. HaHa för jag har ju jobbat så mycket i veckan så jag behöver ju lite ledighet NOT HaHa..Igår var det Idol.. Johan va ju gööör grym igår.. Shit vilken kille...Nu jävlar. Fortsätter han sådär så kommer det gå kanon..=)Oh Erik va lika go som vanligt.. vilken varm härlig röst han har killen.. Kommer gå bra för han med..=)HeHe måste ju rösta på min pojkar HiHi. ;)Nyss tippat trav.. så bara hålla tummarna tills de blöder tamefan.. Nu ska Maria ta hem storkovan..*asg* som om det skulle hända.. Tror inte det va :/ Jaja drömma går juuuTror det blir lite färgning av håret idag..om jag lyckas ta mod till mig ..Har en känsla av att det kommer bli bajs men va fan det är ju bara HÅR.. mmm aaa eller hur.. sååå låter det säkert när jag sitter där med bajs till hår.. Gahhh Aaja vi får se hur jag gör.. Funderar även på att klippa lite egen lugg thihi.. men vi får se hur mycket frisör jag vågar leka.. Vem vet kanske blir skit modig och bara klipper och klipper... HaHa.. Jaja syns senare då.. med ofärgat eller färgat hår.. =)Här i alla fall en liten before bild.. *ler* Enjoy HaHa

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards