MariaLicious

Alla inlägg den 26 oktober 2006

Av Maria - 26 oktober 2006 23:14

Va gör man när ens hund luktar prutt ständigt..???!!!Alltså jag svimmar snart av den här stanken... Hon pruttar som en tok hela dagarna... Jisses... och det luktar ja jag vet inte vad en blanding mellan ägg och nå annat :(Shit måste nog bytta mat te henne detta funkar inte..Nåt är knas :/Va bara tvungen att säga det... HaHa Busan är min lilla prutt tjej nu.. hihihiTror faktiskt hon själv tycker det luktar lite illa.. se hur hon gömmer nosen HaHa

Av Maria - 26 oktober 2006 22:59

HaHa gissa vad Maria tar sig att äta efter tittat på det pogrammet... Jo en stor skål med vaniljglass med massa massa kolasås och chockladsås... HaHa ja ni läste rätt jag hade bägge denna gång.. Riktigt trots *asg*Näää ush måste ju sluta.. jag skulle ha så lätt att slut med .. för allt det där nyttiga de visar i pogrammet att man ska äta det är ju sånt jag verkligen gillar att äta.. Är ju en grönsaks och frukt tok.. HaHa. Är nog bara latheten som biter.. Jag orkar liksom inte ... Ush låter bra illa men det är fan sant..Näää dax för lite smisk tror jag.. HeHe så man vaknar.Jag lovar jag ska skärpa mig.. ;)Faaaaaaaaaaaaaaannnnn va ont i sidan av nacken jag har... I döööör soon.. Nu har smärtan till och med vandrat sig ner till armen.. Gahhh va synd det är om mig nu!!Nää dax och ta sista med hunden snart då* Bläääääävinki vinki vi syns babes ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards