MariaLicious

Alla inlägg den 4 oktober 2006

Av Maria - 4 oktober 2006 22:43

I natt runt två tiden stannade Bedas hjärta... Hon fick en hjärtattack.. och nu är hon borta. Kan inte riktigt förstå det.Den goa lilla tanten.. Ohhh hon kommer blir enormt saknad*Tyckte om henne jätte mycket. =)Så vi träffades alla idag utanför kapellet.. Hela Daniels släkt och jag.. De skulle gå in och ta förväl av henne .. men jag pallade inte... Kan inte med döda människor och allt som har med begravning och sånt att göra.. får värsta paniken.. Så jag väntade utanför! Fick då passa den mest sötaste chiuahau valpen... guu sååå gooo..=) Det första man tänkte när man såg den lilla valpen va.. Idag släktes ett liv och här börjar ett nytt litet liv.. Va så fint på nå sätt..=)Ja hon va 90 bast dannes gammelmormor... Hurtig liten tant Med en ärligthet och lite fräckhet i munnen som uppskattades väl..=) Man fick sig alltid ett skratt i närvaron av henne.. :)R.I.P Beda *älskad&saknad av många*

Av Maria - 4 oktober 2006 00:42

Ja det vad va som behövdes till min lilla älskling.. Morotspure =) Vem hade trott att det skulle va bra vid diarre HeHe..Ringde ju vetten i måndags och berätta... Och då fick jag tipset om detta ...pju kan jag andas ut att det inte va nå allvarligt.Så sprang ner till affärn och plocka på mig några barnmatsburkar (kändes skumt att lägga på rullbandet HeHe) med morotspure..och hem och mata hunden.. Och redan till kvällen va hon bra i magen.. Bajsade den mest finaste långa korven på länge.. snacka om att man blev glad.. Tror varken jag eller Busans husse blitt så glad över att se bajs.. sjukt va HaHa... =)Så nu går hon på diet några dar.. ris.. morotspure...koktfisk.. Hoppas Hoppas Hoppas att hon inte får återfall när hennes vanliga torrfoder ska börja ätas igen.. :/ Smått orolig*Men tur att hon mår bra nu min lilla älskling *pöss*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards