MariaLicious

Alla inlägg den 14 oktober 2006

Av Maria - 14 oktober 2006 21:35

Shit va spännande det va på idol igår.. Gahh höll ju på att dö..(bet av mig varenda nagel)Min favo Johan stod ju bland de tre som fått minst röster.. Och då kan jag tala om att jag hade gråten i halsen :(Men han klara sig .. fan vilken tur, hade inte pallat att han hade fått åkt hem.. Liksom va ska man då titta på.. thihi... Han är ju mitt ögongodis varje fredag.. och öron med för den delen.. För killen har en underbar röst när det väl sätter sig rätt ojojo.. Han kan komma långt om han bara hittar sig själv.. *Grabben med allt* ****pussa på****Hihihi jag är en idol fjolla jag vet... ;)

Av Maria - 14 oktober 2006 21:27

Varför varför kan jag aldrig vinna nåt..????????Sjukt vilken otur man har med spel.. så sitter danne där med två system i trav och ba.. -jaha vi fick fem rätt på bägge systemen... -Ja vad blev det nu då.. över 2000:- Hallå det räckte inte med en kupong med fem rätt inte Nääää klart det ska vara två HaHa helt sjukt.. I need Money.... Fattar inte hur jag ska klara mig denna månaden... får inte ett öre i slutet av denna månaden.. KUL KUL Not*Jaja får väl sälja nåt... :)Back to the Tv... see ya

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards