MariaLicious

Alla inlägg den 9 oktober 2006

Av Maria - 9 oktober 2006 23:55

Ja då var det dax för Busan sista promenad ... Tar med oss kameran för att ta lite gulliga kort på henne i hennes nya tuffa tröja med dödskalle på ryggen... ;)Men det blir inte så många gulliga kort utan mera galen hund attackerar sina ägare bilder.. HeHe..Ja korten berättar nog en hel del..1.Busan på promenad..2.Busan hittar pinne...3.Busan försöker svälja den...4.Busan attackerar husse med gigantisk pinne.5.Husse lurar över Busan till matte .. 6.Busan vägrar släppa mattes ben.. nu börjar det göra ont.(och skricker då till husse som håller i kameran att sluta ta kort och hjälpa mig att ta bort pinnen innan det slutar illa.. Husse -nej nej vänta måste få en bra bild!)7.Busan skadar matte.. slår till i försök att döda pinnen ... fett blåmärke på vaden och haltar tebax hem. (Husse släpper då kameran...efter ha tatt en bild på det hela..*asg*)Ja vilken sjuk promenad... HaHa

Av Maria - 9 oktober 2006 00:11

Johan Larsson i Idol... Är fortfarande lika grym...sööööt....sexig... Bara helt klart bäst...(fast jag är trött och arg på allt HeHe)

Av Maria - 9 oktober 2006 00:00

Är precis vad jag är .. Enormt trött på allt.. Allt känns bara piss... Så Enormt arg är jag oxå!Detta gör mig trött och arg:*Inga pengar.*A-kassan bråkar.*Ingen jacka.*Ful i håret.*Inge jobb.*Stöckig lägenhet.*Inga pengar igen...FUCK...Tippar fan trav varje helg.. blir bättre och bättre på att tippa men inte fan vinner jag för det.. Nääää och får jag fem rätt så blir det så klart jackpott... Halllåååååå Vem är det som inte vill att jag ska få vinna.. och få lite stabilare ekonomi... Vem är det ..??? Gahhhhhhh *storgråter*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards