MariaLicious

Alla inlägg den 15 oktober 2006

Av Maria - 15 oktober 2006 23:48

Snart slut men ack så trist...I alla fall mesta dels :/Har f*n inte gjort nå vettigt alls idag och jag som har tusen viktiga saker att göra.. Ush ush stryk skulle man ha!!!Sååå vad har man gjort då... joooo suttit vid denna data precis hela dagen ..Glömde till och med bort att äta HaHa (men lika bra.. behöver banta lite)Blev medlem på Blip idag och där fastnade jag med.. ush farligt det där.. vart medlem där en gång tidigare.. minns att jag satt och spela fyra i rad och annat skit hela nätterna.. HaHa sjuk man är..Men i alla fall blev medlem där idag igen då.. Och för er som inte vet så är alla i Idol medlemar där.. thihi..Så jag passa så klart på och skrev te både Johan och Erik..Och gissa om jag blev fjorton igen HeHe.. fick ju svar från Erik och jag tror jag fnittra hysteriskt i en halv timme.. HaHa sjuk jag är dååå... =) Det va gulligt att han svara.. thihihi ;)Jaja det va Maria´s roliga under den här dagen..*pösssssssssssssss*

Av Maria - 15 oktober 2006 23:43

Ja det va det verkligen i Busan´s ben idag HeHe.. Ojojo..Vi va ute på långis promenad och sen gick vi till ett ställe där det är inhängnat så att man kan släppa hundarna lösa.Hon for som en geopard där inne...Hann knappt med mä kameran.. så blev mycke gräsbilder *skrattar*Hann i alla fall få några fina bilder på min lilla tjej..:)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards