MariaLicious

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Maria - 20 januari 2010 15:51

Guu jag har inte suttit still en minut sen jag gick upp imorse... HeHe..

Har haft massa att göra.. mycket ärenden som har tatt tid... postat paket, hämtat ut paket osv...

Och ikväll har jag tvättstugan så då blir det en massa spring igen... men jag måste verkligen tvätta... har jätte mycket att tvätta upp nu innan flytten.. för jag vill ju inte börja med att släppa med mig smutstvätt liksom.. HeHe...


Men nu ska jag i alla fall sitta en stund... ska försöka få i mig lite mat... fick bli en microlåda idag.. hinner liksom inte laga så... That´s it liksom...

Nää mat time nu... Hörs*

Av Maria - 20 januari 2010 01:18

Rensa lite i garderoben nu ikväll... och hitta en hel del som är helt nytt som jag inte kan använda... så slängde upp den på tradera så klart...

Så spana vetja...kanske nåt som faller er i smaken... =)

Är långt ifrån klar... så kommer nog komma upp en hel del annonser till skulle jag tro... 

Riktigt skoj när man väl kommer i gång.. så snart slänger jag väl upp allting HeHe.. näää då men varför spara sånt man endå inte kan ha... roligare att få pengar så man kan köpa nytt.. HiHi..

Nää nu blir det sängen..men hoppa in på tradera och lägg ett bud eller två *ler*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards