MariaLicious

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Maria - 18 januari 2010 19:01

  

Av Maria - 18 januari 2010 16:22

Jag blir så trött på personen som ska flytta in i min lägenhet efter mig.. Han är så dryg...

Han ringer jämnt och ska komma hit och titta/planera.. och flytta in tidigare osv..

Men han får inte komma   .. han har ju liksom vart och titta en gång som alla andra.. och liksom jag har varken tid eller lust att ha nån nisse här..

Näää så jag har sagt nej... och han ringde senaste idag och bara .. -när flyttar du.. -jag måste ha lägenheten nästa helg.. för jag ska lämna nycklarna till min... -du måste hjälpa mig... -Jag ba.. jo eller hur..!!

Så jag åkte ner till Mimer och prata med dem .. och jag behöver tydligen inte va ute först den 1/2 kl 12:00 ... så han kan ju glömma att han får nycklarna tidigare..!!

Men det som är mest jobbigt är ju att han inte fattar vad jag säger...  Men nu så sa ju mimer att ringer han igen ska jag be han att ringa till dem så ska de prata med han istället..!!

Får väl bara hoppas  att han inte står här på fredag med sin packning och -bara ge mig nycklarna nu... HaHa... för man vet aldrig med den där nissen...

Men jag säger som mimer... -Det finns många idioter där ute...  


Av Maria - 18 januari 2010 00:16

Kolla ju på Johan Falk- Vapenbröder... oh den är så grymt bra... en av det bästa i serien..!!

Både spänannde och sorglig på samma gång...Love it*


Nu blir det kudden och natti natti här..   

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards